Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Krysser alt for mange fingre om dagen men krysse for deg også. [emoji173]

Jeg er like svett i hendene hver gang jeg titter innom her og puster lettet ut når det ikke er helt take-off eller gratulasjoner på siste side ...

Nå må livmora di ta seg sammen og roe ned!

Sjekker regelmessig her inne. (Sniker) håper det roer seg mot natten og at du får sove godt

Sender over en god klem! Tenker på dere og håper Leah holder seg inne i magen litt til:-)

Håper du får en rolig natt med god søvn <3

Jeg tror snart jeg får sympatirier her ...:bag:

Jeg tror snart jeg får sympatirier her ...:bag:

Jeg har trodd jeg har fått kynnere å smårier i hele dag. Men, etter å ha kjent nærmere etter er det bekkenet som er totalt most! Så bekkensmerter kombinert med kynnere fikk meg ganske nervøs :p

Fyyyyyyyyyyyyyy

Ble kanskje litt for sleivete useriøs her. Men jeg føler der nesten sånn, har noen litt sånn «krampaktige» smerter nederst i magen nå. :singing::wacky: Det er ikke noe annet enn det som sitter mellom øra, men man kan jo bli o_O av mindre.

Jeg har trodd jeg har fått kynnere å smårier i hele dag. Men, etter å ha kjent nærmere etter er det bekkenet som er totalt most! Så bekkensmerter kombinert med kynnere fikk meg ganske nervøs :p

Skjønner deg veldig godt. Føler jeg har hatt et døgn nå hvor jeg kjenner etter på alt jeg kan, blir litt nuts av dette rett og slett.

Ble kanskje litt for sleivete useriøs her. Men jeg føler der nesten sånn, har noen litt sånn «krampaktige» smerter nederst i magen nå. :singing::wacky: Det er ikke noe annet enn det som sitter mellom øra, men man kan jo bli o_O av mindre.

Ring om det blir reelt da snupp ❤️

Mannen var overbevist i starten at dette bare var psykisk, og skjedde fordi jeg hadde lest om de her inne som hadde premature rier :p

Det skal jeg. Foreløpig er jeg overhode ikke bekymret, jeg tror nesten jeg bre innbiller meg det ...:joyful:
Du må bare ikke prøve deg på å gå lenge om du faktisk kjenner på noe, skal vi ikke ha noe av!:Heartred

Håper sånn det roer seg ned for deg iløpet av natten! [emoji173]️ Har de sjekket åpning hos deg?

Back
Topp