Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror snart jeg får sympatirier her ...
Jeg tror snart jeg får sympatirier her ...
Fyyyyyyyyyyyyyy
Jeg har trodd jeg har fått kynnere å smårier i hele dag. Men, etter å ha kjent nærmere etter er det bekkenet som er totalt most! Så bekkensmerter kombinert med kynnere fikk meg ganske nervøs
Ble kanskje litt for sleivete useriøs her. Men jeg føler der nesten sånn, har noen litt sånn «krampaktige» smerter nederst i magen nå. Det er ikke noe annet enn det som sitter mellom øra, men man kan jo bli av mindre.
Ring om det blir reelt da snupp
Mannen var overbevist i starten at dette bare var psykisk, og skjedde fordi jeg hadde lest om de her inne som hadde premature rierBle kanskje litt for sleivete useriøs her. Men jeg føler der nesten sånn, har noen litt sånn «krampaktige» smerter nederst i magen nå. Det er ikke noe annet enn det som sitter mellom øra, men man kan jo bli av mindre.
Får dokumentere fortløpende mens man kan
Vis vedlegget 256286
Ingenting nytt altså! Bare litt hormonell.. [emoji173]️
Du må bare ikke prøve deg på å gå lenge om du faktisk kjenner på noe, skal vi ikke ha noe av!Det skal jeg. Foreløpig er jeg overhode ikke bekymret, jeg tror nesten jeg bre innbiller meg det ...
Ja..27+0??
Får du opp og stå???