Det i puppene er blitt hvit melk. Kjenner jeg ikke liker det helt..
Det kan komme helt uavhengig av nærstående fødsel <3 Er det at morkaka løsner som kickstarter melkeproduksjonen, all melk som kommer før er bonus liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan gikk det med ham på eksamen?
hvordan gikk det med ham på eksamen?
Renner det hvit melk? Ikke klem eller gjør noe med brystene, det kan stimmulere til fødsel.
Det har ingen betydning ift om du får i fødsel nå eller ikke. Ikke uvanlig at det er hvitt før fødsel. Kan også gå tilbake til gul etter fødsel før det snur igjenDet i puppene er blitt hvit melk. Kjenner jeg ikke liker det helt..
Renner ikke, bare ligger hvite dråper der innimellom. Bare tørker det bort, klemmer ikke Legger eventuelt bare en klut på om de blir vonde
Ånei dette har jeg ikke fått med meg før nå!Så skremmende opplevelse! Måtte den lille prinsessa di holde seg inne så lenge som mulig godt at hun har det bra og at dem tar godt vare på dere begge to på sykehuset!
Hvordan går det med dere nå?
Tenker på dere
Litt økende akkurat nå, men ikke alarmerende ennå heldigvis
Er bekkenet så ille at å gå på do blir en prøvelse?Hadde sterke kynnere/rier en halvtimes tid i 19-tiden, men roet seg ned igjen fort så de avventer videre. Mer ubehag nå enn tidligere, men ikke langt nær så ubehagelig som i sted.
Skal prøve gå på do nå
Er bekkenet så ille at å gå på do blir en prøvelse?
DasåIkke bekkenet nei, forstoppa
Daså