Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Godt å vite :)

Får dokumentere fortløpende mens man kan :)

4FB2AE45-E64B-4489-B2C6-FFA07C91A376.jpeg

Ingenting nytt altså! Bare litt hormonell.. ❤️

Renner det hvit melk? Ikke klem eller gjør noe med brystene, det kan stimmulere til fødsel.

Renner ikke, bare ligger hvite dråper der innimellom. Bare tørker det bort, klemmer ikke :) Legger eventuelt bare en klut på om de blir vonde :)

Det i puppene er blitt hvit melk. Kjenner jeg ikke liker det helt..
Det har ingen betydning ift om du får i fødsel nå eller ikke. Ikke uvanlig at det er hvitt før fødsel. Kan også gå tilbake til gul etter fødsel før det snur igjen

Renner ikke, bare ligger hvite dråper der innimellom. Bare tørker det bort, klemmer ikke :) Legger eventuelt bare en klut på om de blir vonde :)

Jeg også lakk. Både hvitt og gult. Endret seg litt underveis, men frem mot fødsel var det veldig gult:)

Denne tråden er nå ryddet for brudd på forumreglene.

Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel. Dette gjelder både på det åpnet forumet og på personlige meldinger. Innlegg/tråder der det spørres om Facebook grupper eller diskuteres/planlegges grupper på Facebook vil også bli slettet.

Denne tråden hadde blitt en del lenger siden i går kveld ja, jeg leste igjennom i spenning! Heldigvis så var det ikke gratulasjoner på siste side! Håper det enda går mange uker før vi trenger å si gratulerer til deg :) Godt du blir tatt vare på og nå må du bare tenke på seg selv og baby. Eksamen og oppgave kan du alltids ta igjen senere, ikke verdens undergang å måtte utsette det :)

Ånei dette har jeg ikke fått med meg før nå!:(Så skremmende opplevelse! Måtte den lille prinsessa di holde seg inne så lenge som mulig:Heartred godt at hun har det bra og at dem tar godt vare på dere begge to på sykehuset!
Hvordan går det med dere nå?
Tenker på dere:Heartred

Ånei dette har jeg ikke fått med meg før nå!:(Så skremmende opplevelse! Måtte den lille prinsessa di holde seg inne så lenge som mulig:Heartred godt at hun har det bra og at dem tar godt vare på dere begge to på sykehuset!
Hvordan går det med dere nå?
Tenker på dere:Heartred

Litt økende akkurat nå, men ikke alarmerende ennå heldigvis :)

Hadde sterke kynnere/rier en halvtimes tid i 19-tiden, men roet seg ned igjen fort så de avventer videre. Mer ubehag nå enn tidligere, men ikke langt nær så ubehagelig som i sted.

Skal prøve gå på do nå :bag: :shy:

Hadde sterke kynnere/rier en halvtimes tid i 19-tiden, men roet seg ned igjen fort så de avventer videre. Mer ubehag nå enn tidligere, men ikke langt nær så ubehagelig som i sted.

Skal prøve gå på do nå :bag: :shy:
Er bekkenet så ille at å gå på do blir en prøvelse?

Back
Topp