Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Lykke til med sjekker osv i dag. Jeg håper at du får reise hjem uten baby (sier man vel sjelden til en gravid kvinne :p)

Og jeg er også takknemlig nå for at dette faktisk er et prøverørsbefruktningbarn med klar termindato. Jeg VET hun er 27 uker idag, og vekten hennes bekrefter det heldigvis også.

Da kommer det til å gå fint uansett vet du. Lykke til med sjekk og dryppstopp.

Masse lykke til i dag! :) godt å lese at ting fortsatt går bra:)

Sniker for å ønske lykke til idag og ikveld! Krysser fingrene for at fødsel drøyer i flere uker til [emoji5]

Var ei på forumgruppa til første barnet mitt som også hadde premature rier, men de klarte å stoppe det, og hun gikk faktisk litt over termin [emoji846]

Gratulerer med ny fullgått uke [emoji173]️

Gratulerer så mye med uke 27! Og lykke til idag!

Lykke til idag.
Blir utrolig spennende å se når dryppet skal stenges

Har du fått deg en ny sjekk nå? Blir jo helt nervevrak når du blir stille [emoji33]

Lykke til idag.
Blir utrolig spennende å se når dryppet skal stenges

Ja, idag skal jeg pent kreve at samboer blir værende over natten. Har jo alenerom..

Har du fått deg en ny sjekk nå? Blir jo helt nervevrak når du blir stille [emoji33]

Ingen sjekk ennå, bare blodprøve. Regner med de sjekker henne snart, men sparker jo som en gal der nede. Nøs ut slim i sted da.. Liksom der nede. Og gangen før så tisset jeg på meg av nysingen :bag: Håper ikke det er tegn på at det åpnes mer der nede.. Er enorme mengder slim, det kommenterte de ved innleggelse.

Tok du foresten fibronektintesten?

Ingen sjekk ennå, bare blodprøve. Regner med de sjekker henne snart, men sparker jo som en gal der nede. Nøs ut slim i sted da.. Liksom der nede. Og gangen før så tisset jeg på meg av nysingen :bag: Håper ikke det er tegn på at det åpnes mer der nede.. Er enorme mengder slim, det kommenterte de ved innleggelse.

Tok du foresten fibronektintesten?

Rakk aldri noe sånt... Det gikk litt vel raskt i svingene der en stund. Rart å tenke på at det snart er en hel uke siden jeg hadde baby i magen [emoji13]. Helt supert at du har fått så lang tid med lungemodning nå. Kanskje du har fått puttet på Leah noen ekstra gram også. Hver time som går er gull verdt nå [emoji173]️.

Tvi tvi tvi!

Gratulerer med ny uke!:Heartred
Jeg skal litt på farten i helgen, så får ikke vært på forumet å sjekket oppdateringer så mye som jeg har gjort i det siste - men jeg følger med dere alle likevel:Heartred:Heartred

Herregud jeg har ikke fått med meg dette! Håper virkelig hun holder seg inne noen uker til!
Så ironisk at du for ikke lenge siden skrev noe om at du ikke håpte å følge trenden på august med prematur fødsel eller noe. Så få dager etter blir du innlagt :(

Tenker på deg ❤️❤️❤️

Dagens spennende hendelse: 1 blodåre sprakk, 2 skvatt ut og siste sitter sånn at jeg ikke får bøyd armen :shy:

734C774C-67E2-4272-87F8-AE76B05A9AD6.jpeg

Back
Topp