Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Å nei, hva er det som skjer? Hadde planer om å se etter deg på RH rundt terminen din 6.august.. Utrolig nok sliter jeg også med kort livmorhals og fare for tidlig fødsel. Sist klarte jeg holde lillegutt inne til uke 38, så målet mitt denne gangen er å holde jenta inne like lenge. Ligger på sofaen hjemme med svangerskapspenger og følger med på alt som skjer her inne på forumet. I overkant mye etter min mening..

*Er det låv å kommentere håpløs bruk av materiell utstyr der du er * [emoji23]

Er det riehemmere du får?

Hahaha ja.. Riehemmere 8 timer til :)

Å nei, hva er det som skjer? Hadde planer om å se etter deg på RH rundt terminen din 6.august.. Utrolig nok sliter jeg også med kort livmorhals og fare for tidlig fødsel. Sist klarte jeg holde lillegutt inne til uke 38, så målet mitt denne gangen er å holde jenta inne like lenge. Ligger på sofaen hjemme med svangerskapspenger og følger med på alt som skjer her inne på forumet. I overkant mye etter min mening..

Ja, var ikke helt planen.. Men kan fort gå et par måneder igjen heldigvis :)

Håper du fortsetter å komme med oppdatering etter hver som du vet mer. Om du orker selvfølgelig :)

Spent på den livmorhalsen i dag altså :)

Det var en uvant plassering.... Jeg er spent på ny måling, men godt de ikke måler for ofte.

Den jeg hadde opprinnelig var egentlig genial.. Den nye er bare i veien :P

Oppdatering:

Da var man ferdig med drypp. 48 timer siden første lungemodning. Så da satser vi på at lite skjer den kommende tiden ;)

Klart oss 3 døgn nå etter første rie, frøkna og jeg ❤️

Oppdatering:

Da var man ferdig med drypp. 48 timer siden første lungemodning. Så da satser vi på at lite skjer den kommende tiden ;)

Klart oss 3 døgn nå etter første rie, frøkna og jeg [emoji173]️

Heier på dere [emoji173]️

Dere er dyktige!! Håper sengeleie kan holde dere sammenkoblet en stund til [emoji173]️. Tvitvi for natten [emoji1303]

Ja, nå blir det en helg i horisontalen mens videre observasjon da?

Heia heia[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Oppdatering:

Klart oss 3 døgn nå etter første rie, frøkna og jeg [emoji173]️
Heia heia[emoji173][emoji173] Håper helga blir rolig kjære du[emoji173]

Håper helga er rolig for dere :Heartred

Satser på en rolig helg og uker fremover :) Neste døgnet blir første milepæl. Litt spent på hvordan kroppen etterhvert reagerer nå som dryppet er borte.

Back
Topp