Kan man trigge ting av å ta på magen?
Hvis livmor er irritert og lager kynnere/rier, trigges den av at man tar på magen, ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man trigge ting av å ta på magen?
Ååh, så glad for å høre det!!8 timer av, foreløpig ingen endring
Så godt å høre[emoji173][emoji173]8 timer av, foreløpig ingen endring
Begge kjempe flinke❤. Fortsatt slik❤Heier på dere [emoji173]️
8 timer av, foreløpig ingen endring
8 timer av, foreløpig ingen endring
Og snart har begge sprøytene virket 48 timer [emoji173]️
Men liker ikke helt at jeg går rundt med konstant mageknip og mensensmerter..
Jeg syns så absolutt de burde sjekket deg! Men forstår også risikoen dems da de er redd for å fremprovosere no! Men jeg haddeikke klart å ikke vite hva som foregikk
Godt å høre !8 timer av, foreløpig ingen endring
Jeg ser den... må bare ta tiden til hjelp i en sånn situasjon. Alt teller!Blir jo et etisk dilemma. De vil ikke provosere (behandling er sengeleie), mens jeg som deg er nysgjerrig. Spesielt siden det jevnt har økt på mellom øktene med vonde kynnere/rier siste døgnene. Men vi får bare se.
Og snart har begge sprøytene virket 48 timer [emoji173]️
Men liker ikke helt at jeg går rundt med konstant mageknip og mensensmerter..
Liker ikke! Har de sagt noe på det?Men stusser på dette ubehaget som ligner veldig på mensensmerter. Forventer de da at dette skal fortsette frem til fødsel eller hva? Er jo ikke direkte vondt, men ubehagelig. Og kommer jo til å bli veldig psykisk sliten om jeg skal gå sånn en lang stund til. Selvfølgelig, om alternativet er fødsel nå skal jeg alltids klare det, men ja..