Veldig bra. Håper du får et fint og passe langt svangerskap videre med passe tett oppfølging.8 timer av, foreløpig ingen endring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig bra. Håper du får et fint og passe langt svangerskap videre med passe tett oppfølging.8 timer av, foreløpig ingen endring
Høres slitsomt ut.Men stusser på dette ubehaget som ligner veldig på mensensmerter. Forventer de da at dette skal fortsette frem til fødsel eller hva? Er jo ikke direkte vondt, men ubehagelig. Og kommer jo til å bli veldig psykisk sliten om jeg skal gå sånn en lang stund til. Selvfølgelig, om alternativet er fødsel nå skal jeg alltids klare det, men ja..
Det er ikke fullt så bra nei...
Liker ikke! Har de sagt noe på det?
Høres slitsomt ut.
De sjekker nok om symptomene dine gjør at de mistenker nær fødsel. Jeg tenker at så lenge de ikke vil sjekke, så er det foreløpig et godt tegn. Men er helt enig, vil så gjerne vite status der nede!Blir jo et etisk dilemma. De vil ikke provosere (behandling er sengeleie), mens jeg som deg er nysgjerrig. Spesielt siden det jevnt har økt på mellom øktene med vonde kynnere/rier siste døgnene. Men vi får bare se.
De sjekker nok om symptomene dine gjør at de mistenker nær fødsel. Jeg tenker at så lenge de ikke vil sjekke, så er det foreløpig et godt tegn. Men er helt enig, vil så gjerne vite status der nede!
Den gnager noe fryktelig! Vil såå gjerne vite hva som skjer der nede. Håper i det minste de vil ta en rask sjekk om de velger å skrive meg ut. Syns det er ekkelt å bli sendt hjem uten å vite status.Ja, det er sant. Men må jo innrømme at nysgjerrigheten gnager.. Vel vel.
Den gnager noe fryktelig! Vil såå gjerne vite hva som skjer der nede. Håper i det minste de vil ta en rask sjekk om de velger å skrive meg ut. Syns det er ekkelt å bli sendt hjem uten å vite status.
Hvordan får dere til å sove uten å røre magen? Er jo ikke bare-bare å ligge på ryggen hele tiden heller, og på siden dulter jo magen i madrassen eller eventuelt en stabel med puter?Hvis livmor er irritert og lager kynnere/rier, trigges den av at man tar på magen, ja.
Hvordan får dere til å sove uten å røre magen? Er jo ikke bare-bare å ligge på ryggen hele tiden heller, og på siden dulter jo magen i madrassen eller eventuelt en stabel med puter?
Bra det da. Høres likevel utfordrende ut. Jeg ruller over til mageleie om jeg sovner på siden selv med pute/dyne/slange mellom beina og foran magen. Sover fremdeles greit på ryggen, -og på magen for så vidt (Stakkars Doser’n ;-) )Kan fint ta en hånd på magen eller røre den ellers. Men ikke kose kose bevegelser eller trykk på den. Så sover på siden med bbhugme puten mellom beina og magen dultende inni den
Bra det da. Høres likevel utfordrende ut. Jeg ruller over til mageleie om jeg sovner på siden selv med pute/dyne/slange mellom beina og foran magen. Sover fremdeles greit på ryggen, -og på magen for så vidt (Stakkars Doser’n ;-) )
Jeg er litt rar gravid sånn sett. Å ligge på venstre side er klin umulig. Men om jeg støttes opp mot en vegg klarer jeg høyreEr jo mer kosing (frigir oxitosin eller hva det heter) eller klemming på magen som ikke er bra. Personlig klarer jeg ikke ligge på ryggen eller magen sovende, kun på sidene. Kan dog ligge på rygg nå på dagtid med ryggen lett hevet
Jeg er litt rar gravid sånn sett. Å ligge på venstre side er klin umulig. Men om jeg støttes opp mot en vegg klarer jeg høyre
Hvordan får dere til å sove uten å røre magen? Er jo ikke bare-bare å ligge på ryggen hele tiden heller, og på siden dulter jo magen i madrassen eller eventuelt en stabel med puter?
Lite spennende her, heldigvis! Ligger no bare her.. Kjenner henne veldig tydelig og det er godt det. Hun var 1070 gram onsdag kveld, antar hun kanskje er bikket 1150 gram idag da Sterke og tydelige spark, men hun har lagt seg i tverrleie og ikke endret stillingen sin siden. Så blir KS hvis det skulle skje noe nå.
Ellers håper jeg virkelig på å få tatt en dusj snart, litt lenge siden sist De har jo dusjstol der inne så ser ikke helt problemet
Planen for dagen er vel bare å ligge her da. Begynt på et lite teppe og en liten lue.. Man vet jo aldri. Om ikke vi får bruk for det (noe jeg virkelig håper at vi ikke får) kan jo i hvertfall luen doneres og teppet bli en liten koseklut. Godt å ha et konkret mål og noe å gjøre disse dagene
Koselig med bittelillestrikk. Rolf har fått fire tepper strikket og levert av helt anonyme ukjente. Ligger bare kort ved... Folk er så snille at det er nesten ikke til å tro [emoji173]️.
Flott størrelse på en liten jente! Håper hun får bli ennå litt større før hun møter verden... Tverrleie er kanskje bra med tanke på at hun da ikke kan kile seg ned og presse fysisk på cervix når du står.