Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestemt en dette!
Så godt å høre at det har roet seg og at du er stabil!
Det må være veldig psykisk tungt å bare ligge sånn uten og vite hva som skjer. Klem
Rolig natt i dag også, sovet store deler av natten og er vel nå kategorisert som veldig stabil i følge legene i SENGELEIE i hvertfall. Kjenner det jo etter at jeg har gått den korte turen på do eller bare rørt på meg bittelitt så spent på hva som skjer hvisomatte jeg får røre på meg litt snart. Også nysgjerrig på hva planen dems videre, utenom "Vi tar det fra dag til dag" er.. Og ikke minst om jeg snart skal ha sjekk..[/QUOTE
Håper du får lov til det og at du etter hvert kanskje kan få ligge rett ut hjemme i stedet
Så godt å høre! [emoji173]️[emoji173]️
Skjønner veldig godt hva du mener med denne usikkerheten! Vil bare vite en plan for dagen, og hva legene tenker. De er ikke så gode på å oppdatere på videre behandling, men det nok fordi de ikke vet før de ser hvordan kroppen min reagerer. Men denne usikkerheten gjør jo at man går gjennom en million scenarioer i hodet konstant - ganske utmattende.
Blir godt å få dusje da! Det gjorde jeg igår, og man føler seg så utrolig mye friskere med en gang! [emoji7]
Nei, men ba jordmor om legen kunne komme inn hit når det var visitt. De pleier som regel bare gi beskjeder til jordmødrene, også får jeg høre eet fra dem. Men jeg syns det er litt greit å beskrive formen til legen, og høre deres tanker og planer. Tror visitten blir i 12-tiden, så fram til det har jeg drypp på laveste trinnHar du fått vite noe mer om sjekk og behandling?
Nei, men ba jordmor om legen kunne komme inn hit når det var visitt. De pleier som regel bare gi beskjeder til jordmødrene, også får jeg høre eet fra dem. Men jeg syns det er litt greit å beskrive formen til legen, og høre deres tanker og planer. Tror visitten blir i 12-tiden, så fram til det har jeg drypp på laveste trinn
Hun minner meg bare mer og mer om lillesøsteren min som er 6 år nå. Gud hjelpe, det skal bli interessant
De stengte det nå, så skulle gyn komme inn og sjekke cervix. Men hun ble tilkalt til noe akutt på føden først, egentlig greit for da rekker gjerne mannen å komme seg hit. Han er nemlig i bilen og kjører nok liitt over fartsgrensa tipper jegTrodde du skulle av drypp nå jeg?
Får håpe begge får en rolig uke
De stengte det nå, så skulle gyn komme inn og sjekke cervix. Men hun ble tilkalt til noe akutt på føden først, egentlig greit for da rekker gjerne mannen å komme seg hit. Han er nemlig i bilen og kjører nok liitt over fartsgrensa tipper jeg
Begge deler! Er veldig nysgjerrig på lengden så glad de sjekker, men innmari skummelt om vi får beskjed at den har krympet! Murrer en del i magen nå og får kynnere når jeg reiser meg, men er fortsatt ikke noe vondt og jordmor virket ikke videre bekymret.Oi så spennende at de sjekker! Eller skummelt?
Oppdatering:
Livmorhals vokst litt, så virker lovende. 12 mm idag mot 8-12 mm ved innleggelse. Vurderes etterpå om jeg skal hjem imorgen eller ikke.