Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Koselig med strikk, noe å holde fingrene i.

Har du fått noe mer informasjon om forløpet ?

Så godt at du har litt strikking å pusle med[emoji173][emoji173] Håper helga blir rolig [emoji6]

Koselig med strikk, noe å holde fingrene i.

Har du fått noe mer informasjon om forløpet ?

Ingenting annet enn at jeg skal ligge i ro til imorgen i hvertfall. Blodprøve daglig, innimellom sjekk (lytte) på frøkna.

Fikk litt panikk når jeg strikket denne, men innså raskt at jeg har strikket alt for stramt :bag: Den må jo være for liten for Rolf til og med.. :facepalm:

2CE68DD7-8962-46A3-967C-50E91F8D1B91.jpeg

Njaa, hvor mange cm er den over der da? Hvis den er 7,5/8 cm tvers over på det bredeste, passer den perfekt...

Oi, den er nesten 9 cm.. Shajse så smått

Godt å høre det er lite action på fronten hos deg nå - måtte det fortsette slik!:Heartred

Godt å høre det er lite action på fronten hos deg nå - måtte det fortsette slik!:Heartred

Eneste action er frøkna i magen som tydeligvis er blitt veldig veldig sterk :P ❤️

Veldig grei action! Sparket jordmor i øret i sted da hun skulle sjekke henne :p
Haha! Nå måtte jeg le høyt igjen:laughing021
"Kom deg unna, jeg prøver å ligge her å vokse meg stor og sterk, helt i fred!"

Haha! Nå måtte jeg le høyt igjen:laughing021
"Kom deg unna, jeg prøver å ligge her å vokse meg stor og sterk, helt i fred!"

Var noe sånt :P Hun virker skikkelig irritert når de sjekker henne haha.. På UL gjemmer hun seg og her bare sparker hun de.. Sjarmerende frøken :P

Var noe sånt :p Hun virker skikkelig irritert når de sjekker henne haha.. På UL gjemmer hun seg og her bare sparker hun de.. Sjarmerende frøken :p
Blir enn flott, og kanskje litt ulydig frøken det da med andre ord:p

Var noe sånt :P Hun virker skikkelig irritert når de sjekker henne haha.. På UL gjemmer hun seg og her bare sparker hun de.. Sjarmerende frøken :P

Bra hu er bestemt!! Håper hu har bestemt seg for å bli der inne i mange uker til[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp