Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji173][emoji173][emoji173] Sjangsene øker heldigvis for hver eneste time inni magen nå[emoji173] Krysser alt for at hun holder seg inne litt til[emoji8][emoji173]
Samme her!Godt å se at alt er bra med dere, hver gang jeg er inne å sjekker! blir en del ganger i løpet av dagen
Signerer denne!Godt å se at alt er bra med dere, hver gang jeg er inne å sjekker! blir en del ganger i løpet av dagen
Samme her! Håper dere får en god natt.Godt å se at alt er bra med dere, hver gang jeg er inne å sjekker! blir en del ganger i løpet av dagen
Ønsker dere en god og stille natt <3Hadde en ekkel opplevelse med akutt vondt i magen og ryggen etterfulgt av litt blod på papiret, men fikk en tablett og da roet det seg igjen. Så fått sovet noen timer nå. Håper det fortsetter slik utover Men de virket overraskende lite bekymret for at hun skulle komme nå. Trolig en sterk frøken de tenker ligger inni der.
Håper natten blir rolig.Hadde en ekkel opplevelse med akutt vondt i magen og ryggen etterfulgt av litt blod på papiret, men fikk en tablett og da roet det seg igjen. Så fått sovet noen timer nå. Håper det fortsetter slik utover Men de virket overraskende lite bekymret for at hun skulle komme nå. Trolig en sterk frøken de tenker ligger inni der.
Hadde en ekkel opplevelse med akutt vondt i magen og ryggen etterfulgt av litt blod på papiret, men fikk en tablett og da roet det seg igjen. Så fått sovet noen timer nå. Håper det fortsetter slik utover Men de virket overraskende lite bekymret for at hun skulle komme nå. Trolig en sterk frøken de tenker ligger inni der.
Samme her!Samme her! Håper dere får en god natt.
Hvordan har natten vært? [emoji173]️
Håper natten din har vært rolig?[emoji173]️
Håper natten har vært rolig.
Liker ikke!Natten har vært rolig (slet dog litt med å sove), men våknet opp til samme ubehag og fortsatt litt blod på papiret. Får se hva som skjer videre idag.
Hva sier legene til blodet? Håper det gir seg