Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Gode nyheter tross alt! Klokken tikker og går til Leahs fordel... Hold ut dere to [emoji173]️
 
Gode nyheter tross alt! Klokken tikker og går til Leahs fordel... Hold ut dere to [emoji173]️

Hver dag er jo en milepæl i seg selv :) Og bare 4 dager til 28+0 ❤️

Håper alt går fint tross forholdene med deg og guttene dine :)
 
Så godt å høre
 
Blir værende :) Heldigvis INGEN endring på verken åpning eller livmorhals, den er ca samme som i går :) Men grunnet symptomer osv ville de beholde meg litt lenger. Får kun adelat da for ubehaget, ikke annet som stopper.

"En dag av gangen"

Så bra! Dette skal gå fint:happy::Heartred
 
Så gode nyheter, følger spent med deg hver dag[emoji173]️ Håper frøkna holder seg inne en liten stund til [emoji8][emoji173]️
 
image.jpg

Slapper litt av etter en tur ut! Himmelsk med litt frisk luft etter en del dager uten :p
 
Hver dag er jo en milepæl i seg selv :) Og bare 4 dager til 28+0 [emoji173]️

Håper alt går fint tross forholdene med deg og guttene dine :)

Har ikke hørt noe fra NFI i dag, og jeg skal ikke bort dit før etter barselsamtale kl 13. Håper intet nytt betyr godt nytt! [emoji1303]
 
Det må være hardt for nervene å telle dager og timer til uke 28 på denne måten. Krysser fingrene for dere. Håper selvfølgelig at hun holder ut mye lenger enn til uke 28 også.
 
De hadde da vært gale om de hadde sendt deg hjem.. Godt du får være der foreløpig!:Heartred
 
Det må være hardt for nervene å telle dager og timer til uke 28 på denne måten. Krysser fingrene for dere. Håper selvfølgelig at hun holder ut mye lenger enn til uke 28 også.

Er overraskende rolig, mer påkjenning å ikke ha noe tidsperspektiv egentlig. Men hjelper at legene er rolige og positive ift fødsel.
 
Disse vondtene har no nesten vært konstante siden idag tidlig.. Ingen påvirkning når vi var på kontroll tidligere idag (11 tiden var det?), men spent på om de forbereder til fødsel der nede med tanke på at de er blitt sterkere.

Tiden får vise..
 
Disse vondtene har no nesten vært konstante siden idag tidlig.. Ingen påvirkning når vi var på kontroll tidligere idag (11 tiden var det?), men spent på om de forbereder til fødsel der nede med tanke på at de er blitt sterkere.

Tiden får vise..

Oi.. Når har du neste sjekk nå da?
 
Oi.. Når har du neste sjekk nå da?

Det vet jeg ikke.. Sikkert når det blir verre siden de ikke ønsker stoppe det opp. Men mer og mer sikker på at jeg blir liggende en stund..
 
Det vet jeg ikke.. Sikkert når det blir verre siden de ikke ønsker stoppe det opp. Men mer og mer sikker på at jeg blir liggende en stund..

Da blir du nok kanskje værende en stund ja, hvis kroppen ikke plutselig bestemmer seg for å stoppe det helt opp og vente noen uker til:Heartred håper på det beste for den lille jenta di og deg:Heartred
 
Disse vondtene har no nesten vært konstante siden idag tidlig.. Ingen påvirkning når vi var på kontroll tidligere idag (11 tiden var det?), men spent på om de forbereder til fødsel der nede med tanke på at de er blitt sterkere.

Tiden får vise..

Vi trenger tette oppdateringer her nå [emoji33][emoji33][emoji41]
 
Back
Topp