Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gode nyheter tross alt! Klokken tikker og går til Leahs fordel... Hold ut dere to [emoji173]️
Blir værende Heldigvis INGEN endring på verken åpning eller livmorhals, den er ca samme som i går Men grunnet symptomer osv ville de beholde meg litt lenger. Får kun adelat da for ubehaget, ikke annet som stopper.
"En dag av gangen"
Hver dag er jo en milepæl i seg selv Og bare 4 dager til 28+0 [emoji173]️
Håper alt går fint tross forholdene med deg og guttene dine
Så deilig å komme ut littVis vedlegget 256875
Slapper litt av etter en tur ut! Himmelsk med litt frisk luft etter en del dager uten
Det må være hardt for nervene å telle dager og timer til uke 28 på denne måten. Krysser fingrene for dere. Håper selvfølgelig at hun holder ut mye lenger enn til uke 28 også.
Disse vondtene har no nesten vært konstante siden idag tidlig.. Ingen påvirkning når vi var på kontroll tidligere idag (11 tiden var det?), men spent på om de forbereder til fødsel der nede med tanke på at de er blitt sterkere.
Tiden får vise..
Oi.. Når har du neste sjekk nå da?
Herlighet for en thriller!!
Det vet jeg ikke.. Sikkert når det blir verre siden de ikke ønsker stoppe det opp. Men mer og mer sikker på at jeg blir liggende en stund..
Begynner bli lei denne thrilleren nå..
Disse vondtene har no nesten vært konstante siden idag tidlig.. Ingen påvirkning når vi var på kontroll tidligere idag (11 tiden var det?), men spent på om de forbereder til fødsel der nede med tanke på at de er blitt sterkere.
Tiden får vise..
Vi trenger tette oppdateringer her nå [emoji33][emoji33][emoji41]