Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på en rolig helg og uker fremover Neste døgnet blir første milepæl. Litt spent på hvordan kroppen etterhvert reagerer nå som dryppet er borte.
Om å gjøre og holde fingrene unna magen og puppene, doturenr korte og horisontalen til standard leie [emoji1303]
FantastiskOppdatering:
Da var man ferdig med drypp. 48 timer siden første lungemodning. Så da satser vi på at lite skjer den kommende tiden
Klart oss 3 døgn nå etter første rie, frøkna og jeg
Krysser det som krysses kan.Satser på en rolig helg og uker fremover Neste døgnet blir første milepæl. Litt spent på hvordan kroppen etterhvert reagerer nå som dryppet er borte.
Kan man trigge ting av å ta på magen?Om å gjøre og holde fingrene unna magen og puppene, doturenr korte og horisontalen til standard leie [emoji1303]
Kan man trigge ting av å ta på magen?
Ja... Men ikke ved vanlig graviditet altså, det sier jordmødrene bare er fint
Pju! Ble jeg brått urolig for at jeg har dulta ekstra på min de side dagene
Er når man først er moden og i fare for prematur fødsel Men lite info om det her.. Jeg visste ikke før Krølle... nevnte det igår eller onsdag
Jeg driver og manipulerer den ene brystvorta daglig i et håp om å få den mindre innovervendt, jeg trener markløft og jeg tar på magen jevnlig. De to førstnevnte ville jeg sluttet med om jeg hadde hatt tegn på tidlig fødsel, men hadde nok ikke tenkt på siste som skummelt.Ja... Men ikke ved vanlig graviditet altså, det sier jordmødrene bare er fint
Det er vell derfor jordmødrene masserer magen etter fødsel og dersom morkaken ikke kommer ut, for å stimulere til flere rier!
Jeg driver og manipulerer den ene brystvorta daglig i et håp om å få den mindre innovervendt, jeg trener markløft og jeg tar på magen jevnlig. De to førstnevnte ville jeg sluttet med om jeg hadde hatt tegn på tidlig fødsel, men hadde nok ikke tenkt på siste som skummelt.
Det er som regel lurtHører bare på hva jordmødrene sier
Det er som regel lurt
Det skjønner jeg. Man vil jo ha kontakt.Men sinnsykt kjipt og vondt for det
Det skjønner jeg. Man vil jo ha kontakt.