Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Om å gjøre og holde fingrene unna magen og puppene, doturenr korte og horisontalen til standard leie [emoji1303]

Om å gjøre og holde fingrene unna magen og puppene, doturenr korte og horisontalen til standard leie [emoji1303]

On it mister.. Magen er verste beskjeden :(

Satser på en rolig helg og uker fremover :) Neste døgnet blir første milepæl. Litt spent på hvordan kroppen etterhvert reagerer nå som dryppet er borte.
Krysser det som krysses kan.

Kan man trigge ting av å ta på magen?

Krysser alt som krysses kan! :)

Pju! Ble jeg brått urolig for at jeg har dulta ekstra på min de side dagene

Er når man først er moden og i fare for prematur fødsel :) Men lite info om det her.. Jeg visste ikke før Krølle... nevnte det igår eller onsdag :bag:

Er når man først er moden og i fare for prematur fødsel :) Men lite info om det her.. Jeg visste ikke før Krølle... nevnte det igår eller onsdag :bag:

Det er vell derfor jordmødrene masserer magen etter fødsel og dersom morkaken ikke kommer ut, for å stimulere til flere rier!

Ja... Men ikke ved vanlig graviditet altså, det sier jordmødrene bare er fint :)
Jeg driver og manipulerer den ene brystvorta daglig i et håp om å få den mindre innovervendt, jeg trener markløft og jeg tar på magen jevnlig. De to førstnevnte ville jeg sluttet med om jeg hadde hatt tegn på tidlig fødsel, men hadde nok ikke tenkt på siste som skummelt.

Heier på dere:Heartred

Jeg driver og manipulerer den ene brystvorta daglig i et håp om å få den mindre innovervendt, jeg trener markløft og jeg tar på magen jevnlig. De to førstnevnte ville jeg sluttet med om jeg hadde hatt tegn på tidlig fødsel, men hadde nok ikke tenkt på siste som skummelt.

Hører bare på hva jordmødrene sier :)

Haha. Jeg dytter på magen hver dag her, hvis jeg synes hun har vært rolig for lenge. Får som regel kjapt svar da.

Back
Topp