Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Haha, du kan få sagt det Marithe!

Skjønner godt tankene dine! Krysser alt jeg kan for at det snur nå og at lillemor holder seg inne der lenge enda! Kjenner et par stk som fikk rier som ble stoppet tidlig og gikk til henholdsvis uke 35 og uke 37 før det ble fødsel :) Ikke bekymre deg for så mye annet akkurat nå, bare ta en time av gangen og se an. Det ordner seg alltids på et vis uansett, selv om jeg vet at det er lett for meg å si og noe helt annet å kjenne på selv!! God klem til deg, håper du får slappet av!!

Haha ja, det er jo noe.. Men må sjekke med legekontoret om legen fortsatt må skrive ut sykemelding (skulle innom for det imorgen) videre for å slippe krøll med NAV. Får ringe de når de åpner etterpå :)

Hvis ikke vil jeg tro legene på sykehuset kan sykemelde deg. Snakk med dem på visitten.

Åh, så fantastisk!! Håper du får bli flat i minst en uke til. Fortsatt masse lykke til!! Det dryppet kan du vel ligge med inntil 48 timer hvis det har effekt. Da rekker du i såfall neste lungemodning også. Har du fått samtale med barnelege/nyfødtlege ennå?

Ja blir liggende til imorgen kveld med det slik jeg skjønte det :) Og får nummer 2 i løpet av dagen en gang. Ikke snakket med noen andre enn de igår som bestemte innleggelse (de to som målte livmorhalsen), men regner med det kommer idag. Som de sa så tar de 1 ting av gangen først og nå var det å komme gjennom første 48 timene uten fødsel :) Snart 11 timer siden første lungemodning så teller bare timene og er lykkelig for de som vi eventuelt rekker om noe skjer idag/imorgen ❤️

Synes så syns på deg. Men det aller aller viktigste nå er at prinsessa holder seg på plass i magen mange dager, ja helst uker til. Eksamen kan du alltids ta opp igjen, og basert på der som skjer nå, hadde jeg søkt om å få utsatt leveringen av bacheloroppgaven. Det er mye som ordner seg bare man prøver. Synes likevel du i hovedsak skal bruke energien på Leah akkurat nå, og når ting blir stabilt nok (for er jo der vi håper på) så tar du kontakt med skolen og finner ut hvilke muligheter du har [emoji4] Og som du selv sier, flyttingen fikser seg selv. Av erfaring blir man sjelden fornøyd med første plassering av ting og utstyr likevel [emoji6]
Sender manges varme og gode tanker i deres retning. Alt vil gå bra til slutt [emoji4][emoji173]️

Fortsatt ikke hatt store reaksjonen, rart for å være meg egentlig.. Så venter bare på at den kommer, forhåpentligvis avventer den til samboer er tilbake. Tror det vanskeligste nå er usikkerheten. Får jeg henne innen noen dager? En uke? I juli? Å gå til termin nå føles jo fjernt, men jeg har et lite håp om å i hvertfall få ha henne inne til uke 34-35, slutten av juni. Men første delmål får bli imorgen 27+0,så 28+0. Også kommer litt frustrasjonen med alt. Hva gjør jeg med bachelor og eksamen? Flyttingen ordner seg nok greit selv (ikke akkurat så mye til hjelp der - skal nok klare å diktere fra sykehuset hvor ting skal om det er så)... Men livet generelt. Er så mye jeg hadde sett frem til... 17. mai med struttende mage, Danmarkstur i slutten av juni. Mye som trolig ikke blir aktuelt. Og det er skikkelig kjipt kjenner jeg. Også er jeg litt sint.. For om denne kroppen velger føde nå for jeg den opp. 2 1/2 år med masse hjelp for å i det hele tatt bli gravid, og dette er takken liksom. Bekkenløsning, dårlig form fra dag 1 og nå dette.. :(
Tenker det er sannsynlig at du må bli sengeliggende for å holde Leah på plass. Danmark ryker nok :-( Bachelor kan man skrive i senga. Verre med eksamen. Du kan lese til den da. Kan godt være du kan få en del tilrettelegging fra skolen. Noen skoler er veldig flinke med spesialavtaler. Kanskje du til og med får lov til å ta eksamen på sykehuset. Greit å ha noe å gjøre i senga også. Leah må bare holde seg på riktig side. Alt annet løser seg på en eller annen måte. Lykke til:Heartred Det er veldig vanlig forresten å ikke reagere ordentlig i en så usikker situasjon. Du er i beredskap for alle utfall. Klem herfra

Haha ja, det er jo noe.. Men må sjekke med legekontoret om legen fortsatt må skrive ut sykemelding (skulle innom for det imorgen) videre for å slippe krøll med NAV. Får ringe de når de åpner etterpå :)
Sykehuset skriver sykemelding de også. Jeg har fått derfra før.

Nå skvatt jeg litt når jeg så på face... ei der som hetet Viktoria H...... som fødte i natt, med termin 7 August.
Men ser jo her at det ikke er deg :Heartred
Håper Leah holder seg i noen uker til :Heartpink

Nå skvatt jeg litt når jeg så på face... ei der som hetet Viktoria H...... som fødte i natt, med termin 7 August.
Men ser jo her at det ikke er deg :Heartred
Håper Leah holder seg i noen uker til :Heartpink

Kommer nok ikke på fb her du ;) Men holder dere oppdatert her inne ❤️ Så forøvrig lille babyen, utrolig hvor sterk og fin hun var :)

Hvordan gikk det med deg? Hadde jo en drittdag med telefonen igår du også..

Fortsatt ikke hatt store reaksjonen, rart for å være meg egentlig.. Så venter bare på at den kommer, forhåpentligvis avventer den til samboer er tilbake. Tror det vanskeligste nå er usikkerheten. Får jeg henne innen noen dager? En uke? I juli? Å gå til termin nå føles jo fjernt, men jeg har et lite håp om å i hvertfall få ha henne inne til uke 34-35, slutten av juni. Men første delmål får bli imorgen 27+0,så 28+0. Også kommer litt frustrasjonen med alt. Hva gjør jeg med bachelor og eksamen? Flyttingen ordner seg nok greit selv (ikke akkurat så mye til hjelp der - skal nok klare å diktere fra sykehuset hvor ting skal om det er så)... Men livet generelt. Er så mye jeg hadde sett frem til... 17. mai med struttende mage, Danmarkstur i slutten av juni. Mye som trolig ikke blir aktuelt. Og det er skikkelig kjipt kjenner jeg. Også er jeg litt sint.. For om denne kroppen velger føde nå for jeg den opp. 2 1/2 år med masse hjelp for å i det hele tatt bli gravid, og dette er takken liksom. Bekkenløsning, dårlig form fra dag 1 og nå dette.. :(

Hjertet mitt føler så med deg! Skjønner så godt tankene og følelsene dine. La oss håpe på gode nyheter.

Nei, altså - jeg har egentlig ikke avreagert på pappas død ordentlig enda jeg, så det kan ta tid. Venter liksom på «smellen». Den blir sikkert 2’’4 når den komme, kombinert med det som skjer rundt meg nå, men det får bare komme.
Uansett så er det ikke uvanlig å bli litt kald og strukturert når det herjer som verst.

Kommer nok ikke på fb her du ;) Men holder dere oppdatert her inne ❤️ Så forøvrig lille babyen, utrolig hvor sterk og fin hun var :)

Hvordan gikk det med deg? Hadde jo en drittdag med telefonen igår du også..

Jeg er fortsatt ikke bedre. Så skal ringe fastlegen nå halv 9 for å få time. Ta noen nye prøver og målinger, så får vi se hva som skjer derfra. Ønsker veldig å få kommet inn på sykehuset og få tatt en ordentlig sjekk av livmorhals osv. Sliter veldig meg hevvye kynnere og nedpress.

Så godt å se hun fortsatt holder seg der inne [emoji171] teller timer og dager med deg [emoji173]️

Jeg er fortsatt ikke bedre. Så skal ringe fastlegen nå halv 9 for å få time. Ta noen nye prøver og målinger, så får vi se hva som skjer derfra. Ønsker veldig å få kommet inn på sykehuset og få tatt en ordentlig sjekk av livmorhals osv. Sliter veldig meg hevvye kynnere og nedpress.

RING FØDEN!

Jeg synes også du skal få komme på sykehuset!!! [emoji1303]

Back
Topp