Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Ånei, Victoria, du skulle jo ikke på sykehuset nå. :Heartred Jeg krysser fingrene for at lille Leah venter så lenge som mulig med å komme ut nå. :Heartred

Ånei, får håpe hun holder seg inne i mange uker ennå[emoji173]️ Masse lykke til!!

Inne og sjekker status. Som krøller hver time og hvert minutt teller. Håper du har fått sove litt også.

Så godt å høre det roet seg! Håper det fortsetter slik:Heartred

Fått sovet litt :) Litt tak ennå, men ingenting ille. Spent på hva som skjer videre mht legesjekk og diverse idag.

Fått sovet litt :) Litt tak ennå, men ingenting ille. Spent på hva som skjer videre mht legesjekk og diverse idag.
Godt du har fått litt nye krefter etter en brutal omvending i går. Spent på dine vegne også!

Feirer ny dag og en dag unna 27+0 :smiley-ashamed004

Så godt at det ble litt søvn[emoji4] Spent på dine vegne[emoji173]

Fortsatt ikke hatt store reaksjonen, rart for å være meg egentlig.. Så venter bare på at den kommer, forhåpentligvis avventer den til samboer er tilbake. Tror det vanskeligste nå er usikkerheten. Får jeg henne innen noen dager? En uke? I juli? Å gå til termin nå føles jo fjernt, men jeg har et lite håp om å i hvertfall få ha henne inne til uke 34-35, slutten av juni. Men første delmål får bli imorgen 27+0,så 28+0. Også kommer litt frustrasjonen med alt. Hva gjør jeg med bachelor og eksamen? Flyttingen ordner seg nok greit selv (ikke akkurat så mye til hjelp der - skal nok klare å diktere fra sykehuset hvor ting skal om det er så)... Men livet generelt. Er så mye jeg hadde sett frem til... 17. mai med struttende mage, Danmarkstur i slutten av juni. Mye som trolig ikke blir aktuelt. Og det er skikkelig kjipt kjenner jeg. Også er jeg litt sint.. For om denne kroppen velger føde nå for jeg den opp. 2 1/2 år med masse hjelp for å i det hele tatt bli gravid, og dette er takken liksom. Bekkenløsning, dårlig form fra dag 1 og nå dette.. :(

Å nei, stakkars deg! Håper virkelig at den lille holder seg inne i lang tid enda. Du skal ha sommerbaby, ikke vårbaby! Ønsker deg masse lykke til og sender mange klemmer!

Viktigst er at du i alle fall gir deg lov til å reagere og kjenne på det som er dritt, for det er jo litt dritt. Skjønner godt du blir litt sint oppi dette. Få det ut!

Du slipper i det minste glukosebelastningstesten i dag... Synes dette var litt overdrevet for å få slippe da;-)

Du slipper i det minste glukosebelastningstesten i dag... Synes dette var litt overdrevet for å få slippe da;-)

Haha ja, det er jo noe.. Men må sjekke med legekontoret om legen fortsatt må skrive ut sykemelding (skulle innom for det imorgen) videre for å slippe krøll med NAV. Får ringe de når de åpner etterpå :)

Feirer ny dag og en dag unna 27+0 :smiley-ashamed004

Åh, så fantastisk!! Håper du får bli flat i minst en uke til. Fortsatt masse lykke til!! Det dryppet kan du vel ligge med inntil 48 timer hvis det har effekt. Da rekker du i såfall neste lungemodning også. Har du fått samtale med barnelege/nyfødtlege ennå?

Back
Topp