Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffda det var ikke bra. Håper at prinsessen holder seg inne lang tid fremover❤ og at livmor forblir lukket. Hvor mange uker er du nå?0.8-1.2 cm livmorhals, veldig mykt. Men lukket ennå heldigvis.
Dumt spørsmål sikkert, men kan livmorhalsen bli lenger igjen når den først er forkortet, eller forblir den evt kort resten av svangerskapet?
Mener den kan bli lenger igjen om man tar det helt med ro?Dumt spørsmål sikkert, men kan livmorhalsen bli lenger igjen når den først er forkortet, eller forblir den evt kort resten av svangerskapet?
Merker du noen forandring etter dryppet? Mindre vondt, mer vondt? Hyppigere tak, sjeldnere tak? Får så vondt av deg... håper med hele meg at dette stopper opp [emoji4]
Uffda det var ikke bra. Håper at prinsessen holder seg inne lang tid fremover❤ og at livmor forblir lukket. Hvor mange uker er du nå?
Oiii oi!! Kan jeg spørre hvor lang livmorhalsen din var opprinnelig??
Håper de klarer å stoppe det. Faren er vel at du blir beordret til å ligge i horisontalen resten av svangerskapet nå :O
Lykke til ❤❤❤ fin størrelse på jenta di
Shit så bra at du tok kontakt med føden for en sjekk!! 8 mm høres veldig lite ut. Men om kan den være slik stabil lenge ? Har de sagt noe om det?Det vet jeg ikke. Vet bare den var lang og fin ved OUL 18+3, ikke målt siden. Var rundt 8 mm nå, kanskje litt lenger. Men godt under 15 mm som er grensen for innleggelse.
Shit så bra at du tok kontakt med føden for en sjekk!! 8 mm høres veldig lite ut. Men om kan den være slik stabil lenge ? Har de sagt noe om det?
Ahhrr :O går det bra med deg??Det vet de ikke.. Men grunnet smerter tvilte de.
Ahhrr :O går det bra med deg??