Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men i alle dager! Hva er det med barna som har termin den datoen?? Noen utålmodige småtasser... Håper virkelig du rekker å få litt lenger effekt av lungemodningen og k-vitamin enn det vi klarte å få til!! Og at de klarer å stoppe dette noen uker til. Masse lykke til!!!
Ja.. Ikke helt forventet. Men godt vi dro inn [emoji173]️
Driver de seriemålinger, så de ser at du ikke går i fødsel? Håper du slipper den magnesiuminfusjonen, for den holdt på å ta kverken på meg...
Seriemålinger? Målte i hvertfall det nede rundt kl 20 og ble satt på drypp kl 21 + lungemodning i ræven
Unnskyld at jeg ler, men setningen «lungemodning i ræven» ble litt komisk. Galgenhumor!
Jeg aner jo ingenting om hvor de setter hva, men det hørtes ikke helt behagelig ut heller ...
Seriemålinger? Målte i hvertfall det nede rundt kl 20 og ble satt på drypp kl 21 + lungemodning i ræven
Hos meg målte de på nytt etter 2-3 timer for å se etter forandring. Hvis det blir truende fødsel, får du magnesium i tillegg, for å beskytte den umodne hjerne. Og epidural, i tilfelle behov for akutt ks.
Ah godt å vite