Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Oi! Lykke til! ♡

Krysser fingrene for at Leah holder seg inne i hula si noen måneder til[emoji173]️
Tenker på dere[emoji173]️ Stor klem[emoji4]

Betryggende å være på sykehuset da. Håper dette går seg til og at du får ruge godt noen mnd til :)

Men i alle dager! Hva er det med barna som har termin den datoen?? Noen utålmodige småtasser... Håper virkelig du rekker å få litt lenger effekt av lungemodningen og k-vitamin enn det vi klarte å få til!! Og at de klarer å stoppe dette noen uker til. Masse lykke til!!!

I alle dager!! Håper frøkna ombestemmer seg og holder seg inne frem til auguat.. Stor klem! :Heartred

Uff nei håper vesla holder seg inne i mange uker til [emoji173]️

Men i all verden :eek:
Du må ikke føde nå!!
Håper Leah holder seg i magen minst to mnd til! Klem ❤️

Men i alle dager! Hva er det med barna som har termin den datoen?? Noen utålmodige småtasser... Håper virkelig du rekker å få litt lenger effekt av lungemodningen og k-vitamin enn det vi klarte å få til!! Og at de klarer å stoppe dette noen uker til. Masse lykke til!!!

Ja.. Ikke helt forventet. Men godt vi dro inn :) ❤️

Krysser fingrene og sender gode tanker!

Godt du dro inn for sjekk! Håper de klarer å bremse det så hun får noen uker til der hun skal være. :Heartred

Driver de seriemålinger, så de ser at du ikke går i fødsel? Håper du slipper den magnesiuminfusjonen, for den holdt på å ta kverken på meg...

Seriemålinger? Målte i hvertfall det nede rundt kl 20 og ble satt på drypp kl 21 + lungemodning i ræven :)

Seriemålinger? Målte i hvertfall det nede rundt kl 20 og ble satt på drypp kl 21 + lungemodning i ræven :)

Unnskyld at jeg ler, men setningen «lungemodning i ræven» ble litt komisk. Galgenhumor!
Jeg aner jo ingenting om hvor de setter hva, men det hørtes ikke helt behagelig ut heller ...:bag:

Unnskyld at jeg ler, men setningen «lungemodning i ræven» ble litt komisk. Galgenhumor!
Jeg aner jo ingenting om hvor de setter hva, men det hørtes ikke helt behagelig ut heller ...:bag:

Hahahahaa ja :P Ikke første stedet man vil ha sprøyter... Men kjente lite heldigvis!

Neimen! Håper ting roer seg nå og at du får gå litt nærmere termin! Krysser fingrene!

Hos meg målte de på nytt etter 2-3 timer for å se etter forandring. Hvis det blir truende fødsel, får du magnesium i tillegg, for å beskytte den umodne hjerne. Og epidural, i tilfelle behov for akutt ks.

Hos meg målte de på nytt etter 2-3 timer for å se etter forandring. Hvis det blir truende fødsel, får du magnesium i tillegg, for å beskytte den umodne hjerne. Og epidural, i tilfelle behov for akutt ks.

Ah godt å vite :)

Back
Topp