Da var man lagt inn her også.. (Oversikt over hvert døgn i første innlegg)

Ååånei :( Men så godt at de oppdaget det og at de følger med nå. Har kynnerne gitt seg? Og får du noe for å stoppe de eller bare hvile? Krysser alt jeg har for at hun holder seg inne litt til :)

Ikke stoppet ennå, skal få noen medisiner snart for begge to :)

Ja, skal få det og lungemodning snart :)
Enda godt, det! Da har hun i det minste alle forutsetninger om hun skulle være rampete og flytte ut tidligere enn kontrakten sier. :)
Vi krysser fingrene for at det roer seg, slik at hun kan kose seg i hula noen uker til .:)

Ikke stoppet ennå, skal få noen medisiner snart for begge to :)
Håper virkelig du kom tidsnok for å stoppe dette, og at Leah får ha det fint inni deg et par mnd til.

De sier de forholder seg til de 2 første dagene først og så får vi bare se det an deretter :) Men optimistiske!

Enda godt de er optimistiske da, og fint at de tar forhåndsregler med lungemodning. Vi får krysse fingrene for at hun holder seg inne, for dette syns jeg var tullete av henne! [emoji173]️

Jeg håper de neste augustbabyene som blir født er 3 små engler i magen :Heartred sine, og at de kommer 2.juli:bookworm:

Godt du kom inn på sjekk.
Håper de klarer stoppe det bra. Flott at Leah har det bra. Ta vare på deg selv og pust med magen

Du og du, hun bør holde seg på plass i magehuset en god stund enda! Krysser fingrene for dere [emoji173]️

Jeg håper de neste augustbabyene som blir født er 3 små engler i magen :Heartred sine, og at de kommer 2.juli:bookworm:

Så enig! De bør være nestemann, mann og kvinne ut gitt at de er tre og kommer før termin uansett. Noe annet er fanteri!

Krysser fingrene for at lille Leah holder seg i magehuset i mange uker enda! :Heartred

Usj! Er det noen smittsomme fødselsgreier vi har på gang her inne? Veldig bra at du kom deg inn, og så godt at legene er optimistiske. Krysser fingrene for at du og Leah får slappet av og kommer dere fort hjem igjen, du med henne i magen en god stund til. Lykke til :Heartpink:Heartpink

Krysser fingrene for at hun holder seg inne en god stund til! Tenker på dere. Klem

Så glad du dro inn [emoji173]️ krysser fingrene for at de får stoppet det og lille får bli i magen litt lengre [emoji171] sender en styrkeklem

Tenker på dere[emoji173] Godt du er i trygge hender på sykehuset, og så håper jeg at Leah holder seg inne noen mnd til[emoji173][emoji173]

Men i alle dager!!! Krysser fingrene for at dette roer seg og at Leah holder seg i magerommet en god stund enda[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ tenker på deg!!

Back
Topp