EnigSamme her! Spiser jo 24/7. Holder på å bli sprø. Lurer på hvor vekta ender
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigSamme her! Spiser jo 24/7. Holder på å bli sprø. Lurer på hvor vekta ender

Tenker litt sjokolade kan du fint unne degJeg har heller nedsatt appetitt enn cravings, spiser veldig mye mindre enn jeg gjorde før, og hvis jeg ikke spiser hver 3-4 time blir jeg uvel.
Men får veldig lyst på litt sjokolade innimellom. Bare noen ruter med vanlig melkesjokolade. Leste på nett at det kan muligens være skadelig for foster mtp blyinnhold i kakao, og at sukkerinnholdet øker risiko for svangerskapsdiabetes, stemmer dette? Hilsen hysterisk![]()

Takk for svarTenker litt sjokolade kan du fint unne degHer snakker de om store mengder, og litt innimellom er langt unna svangerskapsdiabetes. Har du noen andre risikofaktorer for svangerskapsdiabetes? Og ellers så vil nok alt være skadelig for foster i store mengder, så man kommer lagt med variert kost
![]()

Haha, du får ikke diabetes av noen ruter sjokolade. Spis med god samvittighetTakk for svar
Ingen andre risikofaktorer enn at faren min har diabetes type 2 (eller forløpet til det) og at jeg er litt lite fysisk aktiv. Så da går det sikkert bra med moderate mengder sukker![]()

Pust nå!Jeg har heller nedsatt appetitt enn cravings, spiser veldig mye mindre enn jeg gjorde før, og hvis jeg ikke spiser hver 3-4 time blir jeg uvel.
Men får veldig lyst på litt sjokolade innimellom. Bare noen ruter med vanlig melkesjokolade. Leste på nett at det kan muligens være skadelig for foster mtp blyinnhold i kakao, og at sukkerinnholdet øker risiko for svangerskapsdiabetes, stemmer dette? Hilsen hysterisk![]()
Så kan jeg liksom kjenne smaken i munn i noen sekunder
Bjørnebær
Det var jo ikke det verste å craveJeg craver bjørnebær!
Det er blitt en besettelse
I kveld nådde jeg et nytt lavmål. Vi er på det nivået at jeg tok på meg tøfler og snek meg inn i nabohagen for å stjele bær fra en busk. Fylte en kopp og løp hjem i tøfler.
Så fikk jeg dårlig samvittighet og måtte ringe mannen på hytten for å spørre om han kunne elske en kriminell.
Har aldri brydd meg om bjørnebær..
Nå er det oksygen!
Nå er jeg som en heroinavhengig som stjeler for å sikre neste skudd.
Bjørnebær
![]()
vi har bjørnebærbusk i hagen og jeg ELSKER den! Godt på ekte vaniljeis!Åh din heldiggris! Skulle gjerne hatt bjørnebær i hagenDet var jo ikke det verste å cravevi har bjørnebærbusk i hagen og jeg ELSKER den! Godt på ekte vaniljeis!

Ganske likt her. Får sånne veldig konkrete innfall! Noken daga berre MÅ eg ha lettsalta torsk til middag. Og har laga potetmos med masse smør til kveldsmat fordi eg berre måtte ha det. Men det er stadig nye ting, og store deler av tida er alt av mat okeiIngen tror jeg? Men får plutselig sånn «Nå hadde det vært godt med kokt potet med smeltet smør» - «Å nå hadde det vært godt med brokkoli med béarnaise saus» - «Ååå, soft is» - «Nå fikk jeg lyst på grønnsaker og dip», osv.Så kan jeg liksom kjenne smaken i munn i noen sekunder
Potetmos hørtes sykt godt ut akkurat nåGanske likt her. Får sånne veldig konkrete innfall! Noken daga berre MÅ eg ha lettsalta torsk til middag. Og har laga potetmos med masse smør til kveldsmat fordi eg berre måtte ha det. Men det er stadig nye ting, og store deler av tida er alt av mat okei![]()