Cravings?

Oi, har du smakt den? Smaker den brie? Jeg er ikke så glad i smøreost, men jeg savner brie så mye akkurat nå. Tror det handler mest om at jeg ikke kan spise det.
Det smaker i alle fall litt brie, ikke så mye som en vanlig en da :) sikkert god sammen med gravidsalamien :happy:

Cotton candy druer.. herregud jeg har snart spist 3 pakker på 2 dager :p
Æsj! Haha. Rart man er så forskjellige! Jeg HATER cotton candy druer, både før baby og nå :dead: men de store løsvekt-druene som har kommet nå er det beste med høsten! Kjøper lett en kg om dagen :angelic:

Craving er det nok ikke, men... Spiser kun rista brød med ost for tiden. :p jeg spiser sjeldent bare ost som pålegg til vanlig. Men rista brød. Nam.

Også har eldste laget brødet. Det er bollebrød med frø :hilarious: :hilarious: Vi var tomt for grovmel visst, også hadde hun i litt kanel og litt sukker, og glemte salt. Så det smaker.. bollebrød med frø. :p
Høres topp ut med syltetøy og/eller brunost på :)

Er så kvalm at det einaste eg crava er "surt godteri" og salt chips.

Og har mysta all lyst på søte ting og kaffe... kaffe trigga kvalmen så innskt! :depressed:

Satsar på det blir beire frå veke 12 isj, at eg får tilbake mine cravings frå tidligere svangerskap... som brokkoli i alle former, makrell i tomat og taffelvann med smak av lime.

Eller jo, eg har fått dilla på appelsin! Det går igjen fra tidligere svangerskap.

Er så kvalm at det einaste eg crava er "surt godteri" og salt chips.

Og har mysta all lyst på søte ting og kaffe... kaffe trigga kvalmen så innskt! :depressed:

Satsar på det blir beire frå veke 12 isj, at eg får tilbake mine cravings frå tidligere svangerskap... som brokkoli i alle former, makrell i tomat og taffelvann med smak av lime.

Eller jo, eg har fått dilla på appelsin! Det går igjen fra tidligere svangerskap.
Samme her! Rosa jordbærkuler går unna som varmt hvetebrød!

Lite cravings, bortsett fra appelsiner/klementiner.

Aversjoner derimot....! Kaffe er pyton og alt som lukter mint får jeg nesten drapstanker av. Det er helt ekstremt. Møkk lukter vondt, men mint? Det er 10 000 x værre! :hilarious:
Kunstig søtning i brus er ikke godt, så det er slutt på Pepsi max og cola zero. Sukkerfri husholdningssaft derimot er nam.

Merkelige greier :)

Lite cravings, bortsett fra appelsiner/klementiner.

Aversjoner derimot....! Kaffe er pyton og alt som lukter mint får jeg nesten drapstanker av. Det er helt ekstremt. Møkk lukter vondt, men mint? Det er 10 000 x værre! :hilarious:
Kunstig søtning i brus er ikke godt, så det er slutt på Pepsi max og cola zero. Sukkerfri husholdningssaft derimot er nam.

Merkelige greier :)
Merkelig hvordan det blir, det er helt motsatt her. Mintlukt hjelper hvis jeg er kvalm. Lukten av grilling eller generell matos er helt krise. Jeg rømmer til en annen etasje når det lages mat.

Back
Topp