Frukt og bær. Friske og syrlige ting- det er vel det jeg ønsker meg mest. Jeg har også litt dilla på eplejuice. Ellers endrer det seg veldig fra dag til dag, synes jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Avsmak på mye her også! Frus, kaffe, kyllingpålegg, kylling generelt, den gravid vennlige salamien, pluss plussHar fått fullstendig avsmak på ting jeg pleide å elskeIstedenfor har jeg fått helt dilla på kald fruktjuice og frosne druer!

Gravidvennlig salami? Hvilken??Avsmak på mye her også! Frus, kaffe, kyllingpålegg, kylling generelt, den gravid vennlige salamien, pluss plussDrakk appelsinjuice som jeg aldri drikker i morgest og det var herlig! Og frosne druer hørtes meget godt ut! Tror jeg må ordne det
![]()

Samme herEplejuicen har kommet nå! Har så sykt dilla. Det er liksom surt og godt. Mmm

Åh så kjekt å vite om, hvis man får lyst på det! Hva er forskjellen mot vanlig salami?
Tror denne er kokt? Litt usikker, men den er i alle fall trygg for gravide å spiseÅh så kjekt å vite om, hvis man får lyst på det! Hva er forskjellen mot vanlig salami?

Ja, denne er kokt som @Mars-lillemor skriver. Det gjør at det smaker litt tammere, er som at man smaker at den har vært koktÅh så kjekt å vite om, hvis man får lyst på det! Hva er forskjellen mot vanlig salami?
Kan ikke prøve kopiere burritoen selv hjemme?Mine 3 cravings så langt er en burrito man kun får tak i på en fast food kjede i usa, fries fra Mcdonalds og lapskaus haha. Prøver å holde meg mer til lapskaus enn nr to, men vanskelig er det
![]()
Sånt blir man så fin i magen avCotton candy druer.. herregud jeg har snart spist 3 pakker på 2 dager![]()

Vi var tomt for grovmel visst, også hadde hun i litt kanel og litt sukker, og glemte salt. Så det smaker.. bollebrød med frø. Digg! Jeg er absolutt ikke vanemenneske og blir ofte litt matlei hvis jeg skal spise det samme hele tiden. Så greit å ha mulighet for variasjon! Visste dere forresten at alle Kavli sine tubeoster er trygge for gravide, inkludert den med Brie?Ja, denne er kokt som @Mars-lillemor skriver. Det gjør at det smaker litt tammere, er som at man smaker at den har vært kokt![]()
![]()
Oi, har du smakt den? Smaker den brie? Jeg er ikke så glad i smøreost, men jeg savner brie så mye akkurat nå. Tror det handler mest om at jeg ikke kan spise det.Digg! Jeg er absolutt ikke vanemenneske og blir ofte litt matlei hvis jeg skal spise det samme hele tiden. Så greit å ha mulighet for variasjon! Visste dere forresten at alle Kavli sine tubeoster er trygge for gravide, inkludert den med Brie?![]()