Cravings?

Frukt og bær. Friske og syrlige ting- det er vel det jeg ønsker meg mest. Jeg har også litt dilla på eplejuice. Ellers endrer det seg veldig fra dag til dag, synes jeg.

Har fått fullstendig avsmak på ting jeg pleide å elske :p Istedenfor har jeg fått helt dilla på kald fruktjuice og frosne druer!

Jeg har fått helt avsmak på tyggis. Er egt helt avhengig av tyggis, nå, blæææææ. Har ikke rørt en pakke på ukevis

Har fått fullstendig avsmak på ting jeg pleide å elske :p Istedenfor har jeg fått helt dilla på kald fruktjuice og frosne druer!
Avsmak på mye her også! Frus, kaffe, kyllingpålegg, kylling generelt, den gravid vennlige salamien, pluss pluss :p Drakk appelsinjuice som jeg aldri drikker i morgest og det var herlig! Og frosne druer hørtes meget godt ut! Tror jeg må ordne det :joyful:

Avsmak på mye her også! Frus, kaffe, kyllingpålegg, kylling generelt, den gravid vennlige salamien, pluss pluss :p Drakk appelsinjuice som jeg aldri drikker i morgest og det var herlig! Og frosne druer hørtes meget godt ut! Tror jeg må ordne det :joyful:
Gravidvennlig salami? Hvilken?? :D

Jeg går og tenker på pizza og gresk mat og jeg lurer på om det er oregano jeg har lyst på :smiley-angelic003

Jeg elsker sjokolade. Det er bare så godt! Jeg pleier å måtte være skikkelig streng med meg selv så jeg ikke overdriver sjokoladespisingen. Men nå smaker det ikke samme det samme i det hele tatt. Det gir meg ingen glede å spise det lenger, det er bare skuffende. Jeg vil heller ha bær, syrlig frukt og naturell yoghurt. Veldig praktisk egentlig.

Har også blitt helt hekta på appelsinjuice.

Mine 3 cravings så langt er en burrito man kun får tak i på en fast food kjede i usa :arghh: , fries fra Mcdonalds og lapskaus haha. Prøver å holde meg mer til lapskaus enn nr to, men vanskelig er det:wacky:
Kan ikke prøve kopiere burritoen selv hjemme? ❤️

Craving er det nok ikke, men... Spiser kun rista brød med ost for tiden. :p jeg spiser sjeldent bare ost som pålegg til vanlig. Men rista brød. Nam.

Også har eldste laget brødet. Det er bollebrød med frø :hilarious: :hilarious: Vi var tomt for grovmel visst, også hadde hun i litt kanel og litt sukker, og glemte salt. Så det smaker.. bollebrød med frø. :p

Ja, denne er kokt som @Mars-lillemor skriver. Det gjør at det smaker litt tammere, er som at man smaker at den har vært kokt :laughing002 :p
Digg! Jeg er absolutt ikke vanemenneske og blir ofte litt matlei hvis jeg skal spise det samme hele tiden. Så greit å ha mulighet for variasjon! Visste dere forresten at alle Kavli sine tubeoster er trygge for gravide, inkludert den med Brie? :D

Digg! Jeg er absolutt ikke vanemenneske og blir ofte litt matlei hvis jeg skal spise det samme hele tiden. Så greit å ha mulighet for variasjon! Visste dere forresten at alle Kavli sine tubeoster er trygge for gravide, inkludert den med Brie? :D
Oi, har du smakt den? Smaker den brie? Jeg er ikke så glad i smøreost, men jeg savner brie så mye akkurat nå. Tror det handler mest om at jeg ikke kan spise det.

Back
Topp