Cravings?

Vet ikke om jeg craver noe spesielt, men vil ha noe å spise hele tiden! Kunne sikkert småspist fra jeg står opp og til jeg legger meg

Om det er en endring i mine matvaner, så må det være at jeg plutselig kan stå å maule leverpostei...

Last edited:
I dag har jeg lyst på kaviar. Tror ikke jeg har spist det siden barnehagen :hilarious:

I dag har jeg lyst på kaviar. Tror ikke jeg har spist det siden barnehagen :hilarious:

:eek:
Kaviartraumer fra barnehagen her. Jeg var sikkert 5-6 år da jeg fant ut at jeg ALDRI skulle jobbe i barnehage, for da måtte jeg smøre skiver med kaviar. :hilarious:
Det lukter helt grusomt :bag:

:eek:
Kaviartraumer fra barnehagen her. Jeg var sikkert 5-6 år da jeg fant ut at jeg ALDRI skulle jobbe i barnehage, for da måtte jeg smøre skiver med kaviar. :hilarious:
Det lukter helt grusomt :bag:
Helt enig! Smakt kaviar én gang i mitt liv, det var på SFO. Var helt fælt, aldri smakt siden, og det lukter piss o_O Skjønner ikke at folk kan like det. Men, det samme sier folk om leverpostei og makrell i tomat og..

Helt enig! Smakt kaviar én gang i mitt liv, det var på SFO. Var helt fælt, aldri smakt siden, og det lukter piss o_O Skjønner ikke at folk kan like det. Men, det samme sier folk om leverpostei og makrell i tomat og..
Skal taes med i beregningen at jeg aldri har greid å spise fisk heller; så kaviar og makrell i tomat byr meg veldig i mot uansett :hilarious: Leverpostei er helt greit. Første svangerskap spiste jeg nesten bare leverpostei på brød. :p

Skal taes med i beregningen at jeg aldri har greid å spise fisk heller; så kaviar og makrell i tomat byr meg veldig i mot uansett :hilarious: Leverpostei er helt greit. Første svangerskap spiste jeg nesten bare leverpostei på brød. :p
Hehe, ser den. Jeg liker veldig godt fisk, men kaviar, nope!

Hehe, ser den. Jeg liker veldig godt fisk, men kaviar, nope!
Nei, men det lukter, ser og smaker grusomt. (.. smakte det sist da jeg var sikkert sånn 4-5 år, men lukt og syn gjør at det ikke blir noen gjenganger :hilarious: )

I går var første gangen jeg var i butikken og ikke hadde lyst på noe! Ingenting som fristet til middag. Det har jeg opplevd særdeles sjeldent :dead: endte til slutt med løvbiff og fries, og det smakte veldig godt altså. Bare tanken på mat er ikke like stor som for noen få uker siden. Da var det omtrent det eneste jeg tenkte på:smiley-ashamed004

Jeg ender opp med nudler til middag daglig... ikke at det er det beste for min del akkurat nå, da jeg helst skulle spist mye mer næringsrik mat, men det er omtrent det eneste jeg orker for tiden.

Nå har jeg SÅ lyst på focaccia med aioli, ost og spekeskinke :angelic: Får bli vanlig skinke, men det er ikke det samme

Epler - alt som er surt. Det kan være grønne epler, eplejuice eller grønn eplegodter. Aldri vært en storspiser av epler før men nå går det mye epler altså

Nå har jeg SÅ lyst på focaccia med aioli, ost og spekeskinke :angelic: Får bli vanlig skinke, men det er ikke det samme
Det hørtes godt ut..!! Jeg har også lyst på spekeskinke, men... :dead:

Jeg har fått helt oppheng på Kiwi i det siste. Kunne sikkert spist 10 om dagen. De er jo så gode nå!!!

Back
Topp