Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag har jeg lyst på kaviar. Tror ikke jeg har spist det siden barnehagen![]()

Helt enig! Smakt kaviar én gang i mitt liv, det var på SFO. Var helt fælt, aldri smakt siden, og det lukter piss
Kaviartraumer fra barnehagen her. Jeg var sikkert 5-6 år da jeg fant ut at jeg ALDRI skulle jobbe i barnehage, for da måtte jeg smøre skiver med kaviar.
Det lukter helt grusomt![]()
Skal taes med i beregningen at jeg aldri har greid å spise fisk heller; så kaviar og makrell i tomat byr meg veldig i mot uansettHelt enig! Smakt kaviar én gang i mitt liv, det var på SFO. Var helt fælt, aldri smakt siden, og det lukter pissSkjønner ikke at folk kan like det. Men, det samme sier folk om leverpostei og makrell i tomat og..
Leverpostei er helt greit. Første svangerskap spiste jeg nesten bare leverpostei på brød. Hehe, ser den. Jeg liker veldig godt fisk, men kaviar, nope!Skal taes med i beregningen at jeg aldri har greid å spise fisk heller; så kaviar og makrell i tomat byr meg veldig i mot uansettLeverpostei er helt greit. Første svangerskap spiste jeg nesten bare leverpostei på brød.
![]()
Nei, men det lukter, ser og smaker grusomt. (.. smakte det sist da jeg var sikkert sånn 4-5 år, men lukt og syn gjør at det ikke blir noen gjengangerHehe, ser den. Jeg liker veldig godt fisk, men kaviar, nope!
)Bare melk haha. Ikke vært en stor melkedrikker noensinne egentlig, men nå drikker jeg jo minst en halvliter om dagen.
Det smaker bare ekstra forfriskende![]()
Biola naturell og ferskpresset appelsinjuice fra Meny (eller annen stor matbutikk som har egen presse)Appelsinjuice!
endte til slutt med løvbiff og fries, og det smakte veldig godt altså. Bare tanken på mat er ikke like stor som for noen få uker siden. Da var det omtrent det eneste jeg tenkte på
Får bli vanlig skinke, men det er ikke det sammeKanskje du kan steke spekeskinke?Nå har jeg SÅ lyst på focaccia med aioli, ost og spekeskinkeFår bli vanlig skinke, men det er ikke det samme
Det hørtes godt ut..!! Jeg har også lyst på spekeskinke, men...Nå har jeg SÅ lyst på focaccia med aioli, ost og spekeskinkeFår bli vanlig skinke, men det er ikke det samme

Samme her, både jeg og den ene datteren min spiser det hver dag. Jeg kunne også gjerne spist 10 stk om dagen.Jeg har fått helt oppheng på Kiwi i det siste. Kunne sikkert spist 10 om dagen. De er jo så gode nå!!!
Jeg og! MEN! Det er såååå dyrt!! Hvor er 3 for 10?!!Samme her, både jeg og den ene datteren min spiser det hver dag. Jeg kunne også gjerne spist 10 stk om dagen.
Prisen er helt krise! Eneste grunnen til at det ikke blir 10 om dagenJeg og! MEN! Det er såååå dyrt!! Hvor er 3 for 10?!!

Enig, tenkte jeg skulle sjekke ut prisen på den lokale frukt og grønnsaksbutikken i morgen. Håper det er billigere der.Jeg og! MEN! Det er såååå dyrt!! Hvor er 3 for 10?!!