Mmm nettopp spist to små boller med kavring med sukker og iskald melk 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hørtes faktisk veldig godt ut!Mmm nettopp spist to små boller med kavring med sukker og iskald melk![]()
Såååå godt- spiste det masse i første svangerskap. Ikke fått i meg noe frukt på noen dager, men med denne kvalmen er nok all mat bra mat foreløpig.Hørtes faktisk veldig godt ut!
Så det må mannen ordne etterpå hvis ikke griner jeg.Aaaah, de drueneJeg er bare lykkelig over at Autumn Crisp druer er i butikk nå- det forspiste jeg meg nesten på med første! Og akkurat som sist (vellykkede graviditet) så er blå farris uvanlig godt.
Det hadde jeg til lunsj i dag! Fikk plutselig veldig lyst på det jeg også. Hadde en periode sist graviditet hvor jeg bare spiste det i sikkert en uke, frokost, lunsj og middag.Tenker bare på rekesmørbrød med sitron og majones jegAkkurat samme som sist, og jeg er ikke spesielt glad i reker i utgangspunktet.
Heldige deg! Jeg skrive master innen ernæring og vet hva jeg burde spise. Men altså det som frister e alltid usunt.. Kunne sikkert spist grandiosa hver kveld. Hadde bønnefajitas i dag gikk heldigvis ned. Prøver så hardt å planlegge sunne middager og sunn mat. Har klart å ikke spist noe Chips enda men i helgen skal jeg kose meg!Jeg er tydeligvis litt rar for jeg har mindre lyst på alt som er usunt, men har skikkelig lyst på grovt brød med godt pålegg. Akkurat nå er det gul ost, tomat og salt og pepper
Håper det varer!
Første jeg har møtt med felles reke-craving!!Det hadde jeg til lunsj i dag! Fikk plutselig veldig lyst på det jeg også. Hadde en periode sist graviditet hvor jeg bare spiste det i sikkert en uke, frokost, lunsj og middag.
Er så rart! Pleier aldri å ha lyst på det ellers, men tenker mye på reker når jeg er gravid.

Jeg har også hatt rekecravings i to svangerskap!! Syns det er så rart, så kvalm som jeg har værtFørste jeg har møtt med felles reke-craving!!Er så rart! Pleier aldri å ha lyst på det ellers, men tenker mye på reker når jeg er gravid.
![]()
Heller ikke hørt om noen andre, så dette var litt moro.Hæ!? Nei er det sant?Jeg har også hatt rekecravings i to svangerskap!! Syns det er så rart, så kvalm som jeg har værtHeller ikke hørt om noen andre, så dette var litt moro.
Er ikke såå gira på det nå, men innemellom
Så innmari gøy!! Lurer på hvorfor det skjer. Også reker da, av alle ting.
Kanskje det er fordi det er litt syrlig. Har generelt lyst på surt og salt. 
Ikke godt å siHæ!? Nei er det sant?Så innmari gøy!! Lurer på hvorfor det skjer. Også reker da, av alle ting.
Kanskje det er fordi det er litt syrlig. Har generelt lyst på surt og salt.
![]()