Cravings

Tenker bare på rekesmørbrød med sitron og majones jeg :laughing002 Akkurat samme som sist, og jeg er ikke spesielt glad i reker i utgangspunktet.

Vann med isbiter :knegg:

Og løvbiff i pitabrød. Stort sett det jeg lever på for tiden :knegg:

Orka ikke middag og planla toast i kveld- men kjenner nå at alt jeg vil ha i denne verden er en vanlig Grandiosa :laughing021 Så det må mannen ordne etterpå hvis ikke griner jeg.

Her går det stort sett i kneiprundstykker fra butikken med smør, skinke og ost. Eneste som frister av brødmat. Og sjokolade frister plutselig veldig lite, noko eg husker at også var en greie i sist svangerskap.

Jeg spiser stort sett som normalt. Så.. ja. Håper alt er bra inni der

Tenker bare på rekesmørbrød med sitron og majones jeg :laughing002 Akkurat samme som sist, og jeg er ikke spesielt glad i reker i utgangspunktet.
Det hadde jeg til lunsj i dag! Fikk plutselig veldig lyst på det jeg også. Hadde en periode sist graviditet hvor jeg bare spiste det i sikkert en uke, frokost, lunsj og middag.

Jeg er tydeligvis litt rar for jeg har mindre lyst på alt som er usunt, men har skikkelig lyst på grovt brød med godt pålegg. Akkurat nå er det gul ost, tomat og salt og pepper :p

Håper det varer!
Heldige deg! Jeg skrive master innen ernæring og vet hva jeg burde spise. Men altså det som frister e alltid usunt.. Kunne sikkert spist grandiosa hver kveld. Hadde bønnefajitas i dag gikk heldigvis ned. Prøver så hardt å planlegge sunne middager og sunn mat. Har klart å ikke spist noe Chips enda men i helgen skal jeg kose meg! ;)

Det hadde jeg til lunsj i dag! Fikk plutselig veldig lyst på det jeg også. Hadde en periode sist graviditet hvor jeg bare spiste det i sikkert en uke, frokost, lunsj og middag.
Første jeg har møtt med felles reke-craving!! :laughing002 Er så rart! Pleier aldri å ha lyst på det ellers, men tenker mye på reker når jeg er gravid.:laughing002

Grønne druer!

Første jeg har møtt med felles reke-craving!! :laughing002 Er så rart! Pleier aldri å ha lyst på det ellers, men tenker mye på reker når jeg er gravid.:laughing002
Jeg har også hatt rekecravings i to svangerskap!! Syns det er så rart, så kvalm som jeg har vært :hilarious: Heller ikke hørt om noen andre, så dette var litt moro.

Er ikke såå gira på det nå, men innemellom

Jeg har også hatt rekecravings i to svangerskap!! Syns det er så rart, så kvalm som jeg har vært :hilarious: Heller ikke hørt om noen andre, så dette var litt moro.

Er ikke såå gira på det nå, men innemellom
Hæ!? Nei er det sant? :laughing002 Så innmari gøy!! Lurer på hvorfor det skjer. Også reker da, av alle ting. :laughing002 Kanskje det er fordi det er litt syrlig. Har generelt lyst på surt og salt. :angelic:

Ingen ennå, men det kommer nok :)

Back
Topp