Cravings

Jente :Heartpink Tror egentlig det er en jente denne gangen også da alt er veldig likt sist
Blir så spennende! Jeg føler også at det meste er likt som sist, så får veldig guttefølelse. Hadde vært fint med to gutter når de er så tett. Kjekt mtp klær som passer årstiden og alt. :love017 Men vi får se, en lillesøster er superkoselig også!
 
Hadde pizza til middag i går, spiste restene til kvelds i dag. Spurte samboer om vi kunne ha pizza til middag i dag og, men han mente vi burde ha noe annet i dag:laughing001
Det kan han vel ikke mene for alvor! :laughing002
Tydeligvis mange maibabyer som er glad i pizza, haha! Lurer på om det har sammenheng med kjønn. Blir så spennende å se!!
 
Blir så spennende! Jeg føler også at det meste er likt som sist, så får veldig guttefølelse. Hadde vært fint med to gutter når de er så tett. Kjekt mtp klær som passer årstiden og alt. :love017 Men vi får se, en lillesøster er superkoselig også!
Blir spennede å se om følelsene våre stemmer :D Jeg tenker det samme angående det å ha to av samme kjønn i nær alder :joyful::Heartred
 
Ikke akkurat noen cravings her, men føler en stor trang til å spise sunt. Så sist helg måtte mannen stoppe på butikken for jeg ville ha masse frukt hjemme og aldri spist så lite godis før på en lørdag som da har i grunn aldri hatt noen spesielle cravings unger graviditetene. Eneste med jenta vår at jeg husker at appelsiner var sååå godt☺️
 
Er spent på om jeg får samme cravings som med jentungen. Da var det blå farris (Check), alkoholfritt øl, julemarsipan, autumn crisp druer, smurfedrops og en kort periode sånne «godterikjeder»…

Blå farris er allerede veldig godt- mer enn vanlig. Drikker oftest bris med smak, men nå må det være god gammeldags blå farris.

Håper på priskrig på julemarsipan, og salg etter jul, sånn at jeg får hamstra…
 
Litt som sist at maten som frister mest er all typisk kinesisk mat, indisk, thai osv, sushii! :hilarious:
 
Assa ingenting frister, til og med tanken på pizza gjør meg uvel nå…MEN KEBAB?! FY SØREN. Helt gal
 
HJELP! Kroppen vil ha alt den ikke kan få. Kaffe i mengder, salami, ost og kjeks med chorizopølse, sushi… Give it to me!!
 
Back
Topp