Cravings

I dag har jeg sååå lyst på toast! Så blir 1 med ost, skinke, majones og sriracha og 1 med kyllingskinke, ost, majones og pesto :hilarious: :hilarious:
 
I dag har jeg sååå lyst på toast! Så blir 1 med ost, skinke, majones og sriracha og 1 med kyllingskinke, ost, majones og pesto :hilarious: :hilarious:
Toast/ostesmørbrød det går i her og :hilarious:
Og frukt! Og sjokolade! Og brødskive med Norvegia! Og salt potetgull! :hilarious:
 
Jeg vet ikke om det er en CRAVING… men hver bidige gang jeg er gravid så får jeg helt greia for kald melk. Helmelk, superviktig. Kan drikke fire glass om dagen liksom. Jeg kan ta meg helmelk bare for å kose meg liksom.
 
Jeg vet ikke om det er en CRAVING… men hver bidige gang jeg er gravid så får jeg helt greia for kald melk. Helmelk, superviktig. Kan drikke fire glass om dagen liksom. Jeg kan ta meg helmelk bare for å kose meg liksom.

Kroppen din som vet den trenger jod kanskje. :P De fleste av oss får jo egentlig i oss for lite av det. Jeg drikker også mer melk i svangerskap enn til vanlig.
 
Kroppen din som vet den trenger jod kanskje. :p De fleste av oss får jo egentlig i oss for lite av det. Jeg drikker også mer melk i svangerskap enn til vanlig.
Herregud så rart! Jeg er ganske glad i melk i utgangspunktet, men jeg går helt bananas under svangerskapene mine. Det er jo sååå godt!
 
Jeg vet ikke om det er en CRAVING… men hver bidige gang jeg er gravid så får jeg helt greia for kald melk. Helmelk, superviktig. Kan drikke fire glass om dagen liksom. Jeg kan ta meg helmelk bare for å kose meg liksom.
Jeg også! :laughing002 Drakk en liter daglig sist. :angelic: Fikk helt dilla. Melk, apelsiner og tortilla chips. :laughing002 Nam nam!
 
Jeg vet ikke om det er en CRAVING… men hver bidige gang jeg er gravid så får jeg helt greia for kald melk. Helmelk, superviktig. Kan drikke fire glass om dagen liksom. Jeg kan ta meg helmelk bare for å kose meg liksom.
Jeg også drikker mer melk enn vanlig!
 
Altså, blå Farris... Jeg får bare ikke nok! Går halvannen liter før klokka 13 på jobb hver dag... men egentlig digg, da jeg ofte sliter med å ikke drikke nok til vanlig. Men så er det ikke like godt på kvelden, haha! Men tror kanskje det er litt fordi jeg har kutta både kaffe og te, så det savner jeg litt på jobb og Farrisglasset blir en fin erstatter.
 
Altså, blå Farris... Jeg får bare ikke nok! Går halvannen liter før klokka 13 på jobb hver dag... men egentlig digg, da jeg ofte sliter med å ikke drikke nok til vanlig. Men så er det ikke like godt på kvelden, haha! Men tror kanskje det er litt fordi jeg har kutta både kaffe og te, så det savner jeg litt på jobb og Farrisglasset blir en fin erstatter.
Husk at der er mye salt i Farris, jo mer du drikker av den jo mer tørst blir du. Prøv Coop sin sprudle, den er uten salt.
 
Jeg vet ikke om det er en CRAVING… men hver bidige gang jeg er gravid så får jeg helt greia for kald melk. Helmelk, superviktig. Kan drikke fire glass om dagen liksom. Jeg kan ta meg helmelk bare for å kose meg liksom.
Haha, min bestevenninne hadde det også sånn. Hun drakk flere liter om dagen :wacky::laughing002
 
Back
Topp