Cravings

Jeg har aldri hatt så lyst på både spekeskinke og strandamør før :hilarious: det er selvfølgelig uaktuelt å spise det og har ikke falt for fristelsen men fy søren så det frister!! Har ellers ingen cravings, bare veldig sulten hele tiden:laughing002

Spiser stort sett rista brødskive med Philadelphiaost og løvtynn skinke for tida. Drikker masssse melk. Og pink lady epler :Heartred

Den skuffelsen når det var bare noen få pakker igjen av de gode druene på butikken, og i flesteparten av pakkene var det mugla/ødelagte druer. Fant til slutt en med godkjente, og jeg håper virkelig de får ny levering på mandag, ellers må jeg kjøre meg en runde til nabokommunen. Ikke desperat nei. Neeeida. :p

I dag craver jeg spekeskinke, så blir hvit pizza med serrano! Det er digg!

Jeg blir så uggen av alt jeg spiser, uansett hvor mye jeg har lyst på det. Så nå er det tørre rundstykker eller kneippbrød med smør og ost som er min go-to mat. Må være så nøytralt som mulig :hilarious:

Heldige deg! Jeg skrive master innen ernæring og vet hva jeg burde spise. Men altså det som frister e alltid usunt.. Kunne sikkert spist grandiosa hver kveld. Hadde bønnefajitas i dag gikk heldigvis ned. Prøver så hardt å planlegge sunne middager og sunn mat. Har klart å ikke spist noe Chips enda men i helgen skal jeg kose meg! ;)
Det er godt det bare er for en kort periode i livet :D Jeg koser meg også litt ekstra på helgene med noe digg mat og smågodt. Tror ikke det er så sunt å bli helt fanatisk uansett, så kos deg med god samvittighet

Egentlig ingenting ennå, men det må ikke smake kjedelig. Og det gir mening :dead: Men vann drikker jeg masse av, er så tørst!

Knekkebrød med leverpostei, majones, sylteagurk og rødbetter + salt og pepper var vist knall i dag :hilarious:

Åh nå kjente jeg at det hadde vært jævlig digg med et glass kald cola

Ferskpresset, skikkelig kald appelsinjuice var veldig godt både i går og i dag.

Fikk skikkelig lyst på kebab her om dagen. Ikke sånn rull, men med pita. Jeg har ikke spist kebab på mange år. Siste graviditeten så hadd jeg cravings på keitshup. Skulle ha det på absolutt alt jeg kunne spise med det :p

I dag er det bringebærdrops og pulverpadder :cool: hjelper litt på kvalmen syns jeg

Back
Topp