Jeg har også det, hatt det i alle tre svangerskapene mineFørste jeg har møtt med felles reke-craving!!Er så rart! Pleier aldri å ha lyst på det ellers, men tenker mye på reker når jeg er gravid.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også det, hatt det i alle tre svangerskapene mineFørste jeg har møtt med felles reke-craving!!Er så rart! Pleier aldri å ha lyst på det ellers, men tenker mye på reker når jeg er gravid.
![]()

det er selvfølgelig uaktuelt å spise det og har ikke falt for fristelsen men fy søren så det frister!! Har ellers ingen cravings, bare veldig sulten hele tiden

Det er godt det bare er for en kort periode i livetHeldige deg! Jeg skrive master innen ernæring og vet hva jeg burde spise. Men altså det som frister e alltid usunt.. Kunne sikkert spist grandiosa hver kveld. Hadde bønnefajitas i dag gikk heldigvis ned. Prøver så hardt å planlegge sunne middager og sunn mat. Har klart å ikke spist noe Chips enda men i helgen skal jeg kose meg!![]()
Åh, det hørtes magisk ut!Åh nå kjente jeg at det hadde vært jævlig digg med et glass kald cola
Sjæl ass!!Hvor mye kavring med melk og sukker kan man spise? Spør for en venn![]()