Bare måtte ha sushi i går jegJa jeg veit, det blir nok sushi i løpet av uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare måtte ha sushi i går jegJa jeg veit, det blir nok sushi i løpet av uka
Hahah mannen her og måtte ut etter ostepop en dag herSendte mannen ut for å kjøpe m&m og ostepop Har så lite matlyst om dagen, vil bare ha salt lett mat eller frisk frukt
Å gud det hørtes godt ut!!! Har så sug på potetgull akkurat nå men vi har INGENTING i husDip av sriracha og creme fraiche og salt crunch potetgull fra Kims
Fikk så plutselig lyst til å blande det, å fyyyy det var godt! Men kan ikke lage meg mer enn litt i ei lita skål, for hvis ikke kunne jeg sikkert spist en hel boks Ellers går det i Sriracha til og med på brødskiva med kalkunkorvÅ gud det hørtes godt ut!!! Har så sug på potetgull akkurat nå men vi har INGENTING i hus
Ellers har cravingsen som jeg hadde med datteren min dukket opp igjen, pasta med ketsjup av alle ting
Sriracha er drug ass... samme som chipotle majones nammm. haha jo men synes ikke det hørtes ut som så dårlig kombo jeg når du nå sa "ei lita skål" så fikk jeg plutselig lyst på ei lita skål med is med non-stop og sjokoladesaus, aiaiaiFikk så plutselig lyst til å blande det, å fyyyy det var godt! Men kan ikke lage meg mer enn litt i ei lita skål, for hvis ikke kunne jeg sikkert spist en hel boks Ellers går det i Sriracha til og med på brødskiva med kalkunkorv
Elsker sriracha, chipotle og sånt. Nam! Åååh! Nå fikk jeg også lyst på is Men har også lyst på grønnsaker med dipSriracha er drug ass... samme som chipotle majones nammm. haha jo men synes ikke det hørtes ut som så dårlig kombo jeg når du nå sa "ei lita skål" så fikk jeg plutselig lyst på ei lita skål med is med non-stop og sjokoladesaus, aiaiai
Denne tråden er farlig!! Nå fikk jeg også lyst på grønnsaker med dip! Og hummus! Nam... får nesten vann i munn her skal spise kake etterpå da, sykt seint men først skulle snuppa legges også skulle huset ryddes osv osv så ja, den ble satt på vent btw hvis du liker sånne smaker, har du smakt den salsa verde fra la costeña? Den er dritgod på taco og funker fett sammen med sriracha og chipotleElsker sriracha, chipotle og sånt. Nam! Åååh! Nå fikk jeg også lyst på is Men har også lyst på grønnsaker med dip
Kake! Åååh. Fikk jeg å lyst på Den har jeg ikke prøvd nei, men må notere meg navnet å se om jeg finnerDenne tråden er farlig!! Nå fikk jeg også lyst på grønnsaker med dip! Og hummus! Nam... får nesten vann i munn her skal spise kake etterpå da, sykt seint men først skulle snuppa legges også skulle huset ryddes osv osv så ja, den ble satt på vent btw hvis du liker sånne smaker, har du smakt den salsa verde fra la costeña? Den er dritgod på taco og funker fett sammen med sriracha og chipotle
Vet ikke om de har det over hele landet, men jeg har vanligvis funnet det på meny, eller i importbutikkerKake! Åååh. Fikk jeg å lyst på Den har jeg ikke prøvd nei, men må notere meg navnet å se om jeg finner