Cravings

Sendte mannen ut for å kjøpe m&m og ostepop :hilarious: Har så lite matlyst om dagen, vil bare ha salt lett mat eller frisk frukt

Ååh nå fikk jeg veldig lyst på sushi når jeg så dere nevnte det! :laughing002 Tror det blir sushi til middag i morgen

Har lyst på alt som er usunt. Drømmer om mc'ern og peppes dagen lang :hilarious: Ellers er det norvegia som er den store cravingen nå!

Litt sånn anti-cravings jeg, har utrolig lite matlyst! Hadde venninnekveld i går, og hadde satt frem hjemmelaget eplekake, melkehjerter, pretzels, gummigodteri og smash... Ingenting frista. Det var bare ikke interessant liksom. Det er helt ekstremt uvanlig for meg, men jeg kjenner det igjen fra svangerskapet med jentungen. Spiser mye mindre porsjoner vanlig mat enn jeg pleier og. Jeg er litt lubben fra før, så det er absolutt ikke noe stress.

Men, det går en halvannen liter blå farris om dagen på jobb da. Har begynt å kjøpe sånn 3 for 45 på meny, haha.

Dip av sriracha og creme fraiche og salt crunch potetgull fra Kims :hilarious: :hilarious:

Fikk helt hangup på vei til jobb, og bare MÅTTE ha en vaniljemilkshake. Var innom en mckern (tomt) en burger king (stengt) før jeg omsider fant en burgerking som var åpen, haha. Drakk litt over halve, ble kvalm og kasta resten mens jeg hostebrakk meg hele veien til jobb... Winning!

Hadde dilla på vaniljeshake med førstemann og.

Dip av sriracha og creme fraiche og salt crunch potetgull fra Kims :hilarious: :hilarious:
Å gud det hørtes godt ut!!! Har så sug på potetgull akkurat nå men vi har INGENTING i hus :eek: :hilarious:

Ellers har cravingsen som jeg hadde med datteren min dukket opp igjen, pasta med ketsjup av alle ting :hilarious:

Å gud det hørtes godt ut!!! Har så sug på potetgull akkurat nå men vi har INGENTING i hus :eek: :hilarious:

Ellers har cravingsen som jeg hadde med datteren min dukket opp igjen, pasta med ketsjup av alle ting :hilarious:
Fikk så plutselig lyst til å blande det, å fyyyy det var godt! Men kan ikke lage meg mer enn litt i ei lita skål, for hvis ikke kunne jeg sikkert spist en hel boks :hilarious: :hilarious: Ellers går det i Sriracha til og med på brødskiva med kalkunkorv:hilarious:

:woot::hilarious:Fikk så plutselig lyst til å blande det, å fyyyy det var godt! Men kan ikke lage meg mer enn litt i ei lita skål, for hvis ikke kunne jeg sikkert spist en hel boks :hilarious: :hilarious: Ellers går det i Sriracha til og med på brødskiva med kalkunkorv:hilarious:
Sriracha er drug ass... samme som chipotle majones nammm. :hilarious: haha jo men synes ikke det hørtes ut som så dårlig kombo jeg :hilarious: når du nå sa "ei lita skål" så fikk jeg plutselig lyst på ei lita skål med is med non-stop og sjokoladesaus, aiaiai :woot::hilarious:

Sriracha er drug ass... samme som chipotle majones nammm. :hilarious: haha jo men synes ikke det hørtes ut som så dårlig kombo jeg :hilarious: når du nå sa "ei lita skål" så fikk jeg plutselig lyst på ei lita skål med is med non-stop og sjokoladesaus, aiaiai :woot::hilarious:
Elsker sriracha, chipotle og sånt. Nam! Åååh! Nå fikk jeg også lyst på is :hilarious: Men har også lyst på grønnsaker med dip :p

Elsker sriracha, chipotle og sånt. Nam! Åååh! Nå fikk jeg også lyst på is :hilarious: Men har også lyst på grønnsaker med dip :p
Denne tråden er farlig!! Nå fikk jeg også lyst på grønnsaker med dip! Og hummus! Nam... får nesten vann i munn her :hilarious: skal spise kake etterpå da, sykt seint men først skulle snuppa legges også skulle huset ryddes osv osv så ja, den ble satt på vent :hilarious: btw hvis du liker sånne smaker, har du smakt den salsa verde fra la costeña? Den er dritgod på taco og funker fett sammen med sriracha og chipotle

Denne tråden er farlig!! Nå fikk jeg også lyst på grønnsaker med dip! Og hummus! Nam... får nesten vann i munn her :hilarious: skal spise kake etterpå da, sykt seint men først skulle snuppa legges også skulle huset ryddes osv osv så ja, den ble satt på vent :hilarious: btw hvis du liker sånne smaker, har du smakt den salsa verde fra la costeña? Den er dritgod på taco og funker fett sammen med sriracha og chipotle
Kake! Åååh. Fikk jeg å lyst på :hilarious: Den har jeg ikke prøvd nei, men må notere meg navnet å se om jeg finner:excited001

Er så sinnsykt tørst for tiden, og vann har aldri smakt bedre :happy8

Kake! Åååh. Fikk jeg å lyst på :hilarious: Den har jeg ikke prøvd nei, men må notere meg navnet å se om jeg finner:excited001
Vet ikke om de har det over hele landet, men jeg har vanligvis funnet det på meny, eller i importbutikker

Back
Topp