Cravings

ååååå, det hadde falt i smak her hos oss og, men mest hos samboeren.
 
Har fryktelig lyst på wienerpølser.. Håper ikke dette blir en craving :eek:
 
Mandarin, banan, kjøtt (ribbe, koteletter, fårikål, finnbiff) og leverpostei med tomat på
 
Hehe.veldig bra Tror du han tenkte en pose til hver eller to til deg? Føler behov for å gå en tur på rema nå, men skal vente til i morgen.

Haha, stålkvinnen du da! ;) Spurte han nå, og han sa begge var til meg, men at han hadde håpet han fikk smake - hvilket han selvfølgelig fikk. :rolleyes:
 
Haha, stålkvinnen du da! ;) Spurte han nå, og han sa begge var til meg, men at han hadde håpet han fikk smake - hvilket han selvfølgelig fikk. :rolleyes:

For en harmoni :) haha, lite stålkvinne i meg for tiden. er heller at det er dårlig vær ute, og at jeg ikke orker en tur til ut i dag. Sofaen resten av kvelden
 
Fortalte mannen om denne tråden i formiddag og den nye posen med kicks - se hva han kom hjem med da! Også TO poser!!
Er det rart jeg ELSKER han?!? :love7

Vis vedlegget 204152
Det hadde jeg også i går :D De var gode, men skulle ønske det bare var gule :joyful:
 
Det hadde jeg også i går :D De var gode, men skulle ønske det bare var gule :joyful:

Ikke sant! Jeg ble bare SÅ skuffet når jeg åpnet den første posen, det var hele TO gule kicks liksom! Følte meg snytt! Måtte da selvfølgelig åpne den andre og ga mannen klar beskjed om at de gule bitene var HELLIGDOM! :p
 
Jeg har fått cravings på Ritzkjeks med smør og gullsalami.. Jeg vet salami står på nei-listen men det er det eneste pålegget jeg klarer. Spiser bare den dagen jeg åpnet pakken da, så stakkars samboeren som ikke er så glad i salami, må spise for harde livet sånn at jeg kan åpne en ny pakke neste gang... :hilarious:
 
Jeg spiser salami i tre dager etter åpning altså, men pakker den åpne pakken i ziplock-pose i kjøleskapet. Tenker at det får da være grenser (og jeg tar ikke unødvendige risikoer ift babyen altså).
Men her spiser vi salami hele gjengen så er ikke veldig krise.
 
Eplejuice har det gått mye av nå.. til og med eldste reagerer for jeg drikker typ tre glass til frokost.. :p
 
Så det var en som skrev wienerpølse så nå må jeg lage meg det
Ellers må det være melk, har aldri kjøpt så mye melk som nå. Jeg kan drikke opp 1 liter i løpet av dagen og jeg drakk så vidt melk tidligere.

Men skal ikke klage, forrige svangerskap hadde jeg helt dilla på iste. Nesten flaut når jeg skulle pante flasker.. kun iste flasker
 
Ostepølse og fløtegratinerte poteter. Helt forferdelig. Har ikke noe særlig matlyst. Har bare lyst på drittmat :(
 
Arrgh! Jeg er så sykt kvalm om dagene, allikevel klarer jeg ikke å la være å tenke på blå castello... Måtte månedene flagre avgårde!
 
har mistet lysten på Pepsi max og sjokolade.. Bakte browniecookies i går, men måtte bare kaste hele greia.. taklet ikke lukten en gang. Men tenker veldig mye på fiskeboller i hvitsaus med bacon og karri....
 
har mistet lysten på Pepsi max og sjokolade.. Bakte browniecookies i går, men måtte bare kaste hele greia.. taklet ikke lukten en gang. Men tenker veldig mye på fiskeboller i hvitsaus med bacon og karri....
Fiskeboller hørtes fristende ut :wideyed: Jeg har blitt helt hekta på kulturmelk, noe jeg vanligvis synes er altfor surt :)
 
Back
Topp