Cravings

Brødskive ellernknekkebrød medmandaring og hvitost. Men sånn er d i grunn hvert år på den her tia. Og i jula går d i greddost og mandarin men greddost var ikke godt nå! Og kalde druer kan hjelpe litt mot kvalmen.
 
Grilla kotelett fra varmdisken på Spar! :-D
 
Ikke en craving akkurat men når formen og kvalmen er på det verste er det bare nudler som hjelper.. :D så godt med det samme når jeg endelig får i meg mat, så angrer jeg litt etterpå for jeg synes egentlig det er litt ekkelt.. haha
 
Jeg craver ikke på noe spesielt, men er veldig glad i kald brødskive med fleskepølse eller gulost med eple og drue. Skulle såå ønske jeg crava på sursild eller tomat, for det liker jeg ikke til vanlig:wacky:
 
Sitron Dream Yoghurtis Greek Style - hver dag :oops:
 
Litt sær eg da. Elsker, altså virkelig ELSKER lukta av bensin, diesel og spylervæske! må helst sniffe bittelitt kvar dag:rolleyes: kjenner eg begynner å få et sug mot å drikke sølevann, spise sand og smake litt på kjellervegger også, som sist. :smiley-ashamed008 ikkje at eg gjorde det, eller kommer til å gjer det, men ja, har bere skikkelig lyst på det! :dontknow
 
Klarer meg ikke uten melk!! Har egentlig aldri vært noe særlig på melk før, men nå går det fort noen liter i uken :D
 
Gulerøtter :p
 
Back
Topp