Cravings

M

mammaelskerdeg

Guest
Noen som har fått cravings på noe?:)

Jeg har fått skikkelig dilla på saft og baguett med smør og ost. Og jeg liker egentlig ikke saft eller kald ost :p merkelige saker
 
Noen som har fått cravings på noe?:)

Jeg har fått skikkelig dilla på saft og baguett med smør og ost. Og jeg liker egentlig ikke saft eller kald ost :p merkelige saker
Er vel egentlig ikke cravings, men det eneste jeg kan spise uten å bli kvalm er lakris :)
 
Ikke noe mer cravings en vanlig, men jeg er alltid sugen på noe søtt da.. :D
 
Noen som har fått cravings på noe?:)

Jeg har fått skikkelig dilla på saft og baguett med smør og ost. Og jeg liker egentlig ikke saft eller kald ost :p merkelige saker

Klarer nesten ikke spise noen ting som helst :p
Er merkelige saker som skjer i kroppen nå, ja :p
 
Ikke noe cravings men sykt sulten hele tiden :p
 
Merker jeg må spise oftere :) ingen spesielle ting jeg må ha enda. Men var ikke det sist heller
 
Jeg spiser oftere, men ikke noe spesiell mat enda. Har som regel alltid en "hang up" på en gitt matvare en periode, så blir ikke så uvant om jeg får cravings på en spesiell ting nå i graviditeten :p
 
Ingen cravings.. Men er bare 4+0 så det kommer vel :)
er nysgjerrig på hvordan det er å crave noe man vanligvis ikke liker! Hvorfor akkurat det? Veldig rart :)
 
Ingen cravings.. Men er bare 4+0 så det kommer vel :)
er nysgjerrig på hvordan det er å crave noe man vanligvis ikke liker! Hvorfor akkurat det? Veldig rart :)

Kjempe rart :p i di 2 forrige svangerskapene har jeg aldri hatt en eneste cravings, nå klarer jeg ikke tenke på noe annet :p måtte stå opp halv 5 i natt for å spise baguett med ost :eek: :p
 
Jeg spiser ALDRI loff, men når jeg er gravid må jeg ha en liggende i frysen tilfelle jeg fyser på loff, og nå måtte jeg gå å hente meg to skiver å smøre med ost :p


Se der du :p youre welocome :D noen gleder må man ha :p
 
Kjempe rart :p i di 2 forrige svangerskapene har jeg aldri hatt en eneste cravings, nå klarer jeg ikke tenke på noe annet :p måtte stå opp halv 5 i natt for å spise baguett med ost :eek: :p
Hahahaha!!! Så vittig!! :)
 
Tips til godt smør er rørossmør!!! Mmmmm
 
Ingen cravings ennå.. Men klarer virkelig ikke lukta av pølser!! Sist hadde jeg total dilla på salt, og da spesielt salt lakris.. :p
 
Kjempe rart :p i di 2 forrige svangerskapene har jeg aldri hatt en eneste cravings, nå klarer jeg ikke tenke på noe annet :p måtte stå opp halv 5 i natt for å spise baguett med ost :eek: :p
Haha! :p Ser for meg at du står der og smører midt på natta :p
 
Back
Topp