Cravings

En tråd i 'Juni 2017' startet av mammaelskerdeg, 18 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Korblue91 Blir kjent med forumet Sommerfuglene 2017

Akkurat nå er jeg veldig glad i saftis. Helst Friskis. I tillegg går det mye i klementiner. Noe særere er det at jeg bare MÅ ha isbiter fra Burger King. De er firkantede og tynne - såå digge å tygge på. Haha :p

• Liker Liker x 1
  2. linegj Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Jeg har kjøpt akkurat den samme! :D men det blir ganske dyrt om man må kjøpe med dispenser hver gang, finner ikke uten :eek:

3. Scrunchy Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Sommerfuglene 2017

Er sjalu og synes synd på deg på samme tid. :p Like greit at det ikke er så nærme for meg, egentlig. Kunne gått galt, for å si det sånn! ;)

4. Solbaer79 Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Hehe ja,delte følelsa her også :p

• Liker Liker x 1
  5. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

ImageUploadedByBV Forum1479396263.695043.jpg
    Herregud.. jeg er faktisk flau

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  6. Scrunchy Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Sommerfuglene 2017

Sto og så på den i sta, men klarte å gå fra den. :p Til gjengjeld kjøpte jeg annet snop til over 150 kr, haha!

• Liker Liker x 2
  7. Pisil Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Sommerfuglene 2017

Vi skal ikke bare skifte navn til Pez-gruppen da? :hilarious:

• Liker Liker x 2
  8. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Pez-barna2017 :p

• Morsom Morsom x 1
  9. LuckyGirl29 Elsker forumet Sommerfuglene 2017

Min Pappa måtte kjøpe kokosboller til meg i stad,leste det her at noen hadde dilla på det ;)
    Her går det for det meste i sjokolademelk :D Må være en bestemt, ikke alle er like gode ;)

10. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Yammi! Utrolig mye for pengene i forhold til dispenser Hvor kjøpte du? De hadde bare kjedelige dispensere på butikken jeg var. Hadde det vært den som var på bildet her hadde jeg fått noe stilig for pengene Og de tre pez-pakkene forsvant på få minutter..

11. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Meny :) en sånn pakke koster jo bare 3-4kr mer enn den med dispenser! Sykt:)

12. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Ahh. På meny her har de bare med dispenser, må på videre jakt Har også lyst på flere smaker enn de tre i den andre pakka.

13. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Ahhhh. Idag kjøpte jeg bringebærbåter. De luktet helt fantastisk!!! men smakte også godt. Gikk dessverre unna i en fei. Og ja, det er godis

• Liker Liker x 1
  14. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

De smaker enda bedre hvis du spiser de sammen med lakrisbåter

15. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

ImageUploadedByBV Forum1479410370.752495.jpg
    Åååååå fyser så på disse idag! Angrer så for at jeg ikke kjøpte de i butikken ista :(

16. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Hehehe. Akkurat nå er jeg litt kvalm, men en kjempeidé til senere. Ser for meg at det vil smake fantastisk godt! Takk for tips :)

17. Sadie Glad i forumet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene 2017

Hva er det..?

18. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Fant en pose med det på meny. Samme som lakrisbåter, bare at det er bringebærbåter i stedet ;) veldig søtlig bringebærsmak. Passe kunstige...

• Liker Liker x 1
  19. JuneMama Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Av en eller annen grunn så er grovbrødskive med smør, servelat og agurk helt himmelsk :p
    Får vann i munnen av å tenke på det!

20. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Jeg har spist chicken nuggets 3 ganger den siste uken..:eek: Har såå lyst på tyrkisk pepper!
    Syns vanilje kesam og blåbær er så godt om dagen! Heldigvis er ikke alt fett og usunt :p
    Merker at når jeg har lyst på noe nå blir jeg jo helt besatt av tanken..
    Hadde ikke samme besettelsen sist.

Del denne siden