Cravings

Skrev på fredag at jeg bare MÅTTE ha sitronkake. De to vi kjøpte smakte ikke så godt, så jeg ville bake den jeg VET er god og smaker MASSE sitron. Resultatet ble at jeg ble så SYKT kvalm mens jeg bakte, at nå når kaka er ferdig, har jeg ikke lyst på den... :(
Du får hive den i fryseren til neste gang du får craving ;)
 
Siden jeg leste lakris inne på denne tråden, så har jeg hatt så innmari dilla på lakrisbåter :D og så er jeg utrolig tørst, men vann frister ikke, så det går mye i iskaffe og brus dessverre..
Nå fikk jeg lyst på lakrisbåter! Elsker lakris og spiser masse enten jeg er gravid eller ei, men lakrisbåter er jeg ikke spesielt glad i. :p
 
Åt lakris så det tøyt ut av ørene sist.. nå er jeg bare sulten.. og så blir jeg kvalm. Så spiser jeg litt for å fjerne kvalmen - så blir jeg kvalm fordi jeg har spist for mye :p
 
Åt lakris så det tøyt ut av ørene sist.. nå er jeg bare sulten.. og så blir jeg kvalm. Så spiser jeg litt for å fjerne kvalmen - så blir jeg kvalm fordi jeg har spist for mye :p
Det samme gjør jeg. Lærer aldri heller :p
 
Nå fikk jeg lyst på lakrisbåter! Elsker lakris og spiser masse enten jeg er gravid eller ei, men lakrisbåter er jeg ikke spesielt glad i. :p

Tror det var jeg som startet det med lakris, spiste en pose med små kicks her om dagen. Lurer på om den er ny i butikken. Men selvfølgelig måtte jeg Google lakris og gravid, og det står at det inneholder et stoff man ikke skal ha så mye av som gravid. Men virker som grensen er ganske høy.
 
Tror det var jeg som startet det med lakris, spiste en pose med små kicks her om dagen. Lurer på om den er ny i butikken. Men selvfølgelig måtte jeg Google lakris og gravid, og det står at det inneholder et stoff man ikke skal ha så mye av som gravid. Men virker som grensen er ganske høy.
Jeg vet. :) Husker ikke helt selv, er jo et par år siden forrige ble født. ;) Er vel ganske mye man skal spise for å nå den grensa, ja. Dessuten er det vel kun gjort én undersøkelse på dette, så kjenner jeg er skeptisk. Man kan vel ikke si at det er grundig forsket på akkurat. :p
 
Jeg vet. :) Husker ikke helt selv, er jo et par år siden forrige ble født. ;) Er vel ganske mye man skal spise for å nå den grensa, ja. Dessuten er det vel kun gjort én undersøkelse på dette, så kjenner jeg er skeptisk. Man kan vel ikke si at det er grundig forsket på akkurat. :p

Nei, jeg også ble litt usikker på kilden. Det verste er at jeg sikkert kunne greid å komme opp i ekstreme mengder lakris nå om jeg ikke hadde prøvd å holde meg hard Lakrisbåter hørtes veldig godt ut.
 
Tror det var jeg som startet det med lakris, spiste en pose med små kicks her om dagen. Lurer på om den er ny i butikken. Men selvfølgelig måtte jeg Google lakris og gravid, og det står at det inneholder et stoff man ikke skal ha så mye av som gravid. Men virker som grensen er ganske høy.

Åh, du tuller nå! Her sitter jeg og er storfornøyd med at jeg ikke har lyst på lakris mens alle dere andre snakker om det, helt til jeg så du hadde skrevet "en pose med små kicks". Finnes det?!? Søren - nå fikk jeg også lyst på lakris jo! :( Men er kvalm, så det går bra. :p
 
Åh, du tuller nå! Her sitter jeg og er storfornøyd med at jeg ikke har lyst på lakris mens alle dere andre snakker om det, helt til jeg så du hadde skrevet "en pose med små kicks". Finnes det?!? Søren - nå fikk jeg også lyst på lakris jo! :( Men er kvalm, så det går bra. :p

Hehe. Bra du klarer deg. Håper det går bedre med kvalmen. Skulle ikke vært lov å friste me slikt en søndag kveld. Ja, stod at det var en nyhet. Blanding av gule og røde kicks. Knasker på et eple her nå...
 
Pose med kicks? Hvor? :p
 
Av cravings så går det i syrlige ting. Aldri vært noe glad i det. Når jeg var liten så skyldte jeg det sure godteriet i springen før jeg spiste det :wtf:
Ellers så er jeg stort sett ett vandrende matvrak for tiden. I går smurte jeg frokost og lurte på hva vi skulle ha til middag... kanskje greit å ta ett måltid av gangen :smiley-bounce022
Er litt uggen/kvalm og da hjelper det å spise ca hver 3.-4.time.
 
Hadde cravings på Megaroulette, druer og French Fries sist gang. Denne gangen ser det ut til at det er kakao som er utgangspunktet. ;-)
 
Tror det var jeg som startet det med lakris, spiste en pose med små kicks her om dagen. Lurer på om den er ny i butikken. Men selvfølgelig måtte jeg Google lakris og gravid, og det står at det inneholder et stoff man ikke skal ha så mye av som gravid. Men virker som grensen er ganske høy.
Det kan jeg ikke huske å ha hørt før. Men jeg har hørt at lakris muligens kan hjelpe til å starte fødselen når den tid kommer (kjerringråd) hvis man da ikke er vant til å spise det. Tipper det har noe med at lakris kan virke lakserende i større mengder...
 
Hehe. Bra du klarer deg. Håper det går bedre med kvalmen. Skulle ikke vært lov å friste me slikt en søndag kveld. Ja, stod at det var en nyhet. Blanding av gule og røde kicks. Knasker på et eple her nå...

Neeeei... GULE og´! Søren - da tror jeg det blir en pose i dag ass... Fant faktisk en GRØNN kick i skapet, med "pear cactus", men den frister ikke. :spitoutdummy:
 
Neeeei... GULE og´! Søren - da tror jeg det blir en pose i dag ass... Fant faktisk en GRØNN kick i skapet, med "pear cactus", men den frister ikke. :spitoutdummy:
Mmm. Jeg vet hva jeg skal kjøpe på vei hjem i dag :p
 
Siden jeg blei gravid i aug med SA i sept og ny spire nå,har jeg ikke greid å ikke ha paprika potetgull og holiday dipmix i skapet!
 
Back
Topp