Cravings

Fiskeboller hørtes fristende ut :wideyed: Jeg har blitt helt hekta på kulturmelk, noe jeg vanligvis synes er altfor surt :)

Har spist det to ganger den siste tiden :) stakkars samboeren som synes det er det verste som finnes hahah :D

Krisebæriskrem, kirsebærpez, kirsebærsmågodt :oops:

Pez :Heartred det skal kjøpes inn idag!
 
Har spist det to ganger den siste tiden :) stakkars samboeren som synes det er det verste som finnes hahah :D



Pez :Heartred det skal kjøpes inn idag!
Å herre! Pez!! :O :D
 
Fikk mannen til å kjøpe. Slukte 3 stykk :p
 
Grønne epler og klementiner! Tar visst en reprise av forrige gang :p
 
Mannen fikk tak i pakker uten dispenser på Obs :) Og noen butikker har sånne minipez-pakker i løsvekt.
De har kun med dispenser på meny.
 
I starten var det sånn panert fisk (som jeg egentlig ikke kan fordra) med chilimajones...nå er jeg kvalm og får nesten brekninger av å skrive det. Vil dø av kaffe og vann som jeg vanligvis elsker, men noen skrev Sprite over her-det skal jeg prøve!

Men-baguette med ost og skinke-som jeg heller ikke er så veldig glad i vanligvis-eller bagels, rundstykker, brødmat i det hele tatt med ost og skinke eller skinke og avokado, det er godt. Akkurat nå har jeg veldig lyst på chips med dip, og da mannen sa han skulle lage biffsandwich til kvelds begynte jeg nesten å grine av lykke. Snodige greier, disse hormonene altså.
 
Ristet brød med smør og gulost funker som fjell for tiden. Så spiser jeg to brødskiver og koser meg, og 30 min etterpå blir jeg kvalm og kan ikke tenke på det jeg nettopp spiste. Sånn er det hver dag, cravings og avsmak om hverandre :p
 
Ristet brød med smør og gulost funker som fjell for tiden. Så spiser jeg to brødskiver og koser meg, og 30 min etterpå blir jeg kvalm og kan ikke tenke på det jeg nettopp spiste. Sånn er det hver dag, cravings og avsmak om hverandre :p

Det er det samme det går i her også,men jeg slipper kvalmen etterpå bare :)
 
Vampyrflaggermus fra smågodthylla, eplejuice, sjokolademelk, Mr Freeze is og klementiner. Akkurat det samme som sist, utenom klementinene. :p Snart får jeg vel dilla på Capri Sonne igjen også, hehe.

Har også siiinnsykt lyst på salte bjørner, men er ingen butikker som selger det her lenger. :(
 
Vampyrflaggermus fra smågodthylla, eplejuice, sjokolademelk, Mr Freeze is og klementiner. Akkurat det samme som sist, utenom klementinene. :p Snart får jeg vel dilla på Capri Sonne igjen også, hehe.

Har også siiinnsykt lyst på salte bjørner, men er ingen butikker som selger det her lenger. :(

Åh salte bjørner!! Her er det noen få bensinstasjoner som har det, men prisen er ganske stiv.. Tror kanskje jeg har sett det i Sverige også. . :)
 
I starten var det egg og kaviar eller brød med makrell i tomat. Spiste gjerne 4-5 skiver til lunsj. Mye appelsinjuice! Så gikk det over til pølser og pizza og taco. Nå er jeg så kvalm at jeg har ikke lyst på noe. Bare brød som fungerer. Kan ha lyst på middag, men finner fort ut at det ikke smakte særlig likevel når jeg har begynt å spise.

Ikke lyst på frukt eller godteri. Veldig opp og ned med alt!
 
Åh salte bjørner!! Her er det noen få bensinstasjoner som har det, men prisen er ganske stiv.. Tror kanskje jeg har sett det i Sverige også. . :)
Her hadde de på Europris, Shell og Nille, men nå har alle sluttet å selge. Europris og Nille har fortsatt søte bjørner, men det er jo absolutt ikke det samme. :p Før fikk man kjøpt på Maxgodis.se, men de har bare søte og sure nå. :( Er vel kanskje ikke helt innafor å reise helt til Sverige for å kjøpe salte bjørner? :p
 
Her hadde de på Europris, Shell og Nille, men nå har alle sluttet å selge. Europris og Nille har fortsatt søte bjørner, men det er jo absolutt ikke det samme. :p Før fikk man kjøpt på Maxgodis.se, men de har bare søte og sure nå. :( Er vel kanskje ikke helt innafor å reise helt til Sverige for å kjøpe salte bjørner? :p

Her jeg bor tar det bare 1.5 time å kjøre til Åre, så vi harry handler med jevne mellomrom :D vil si det er innafor!
 
Back
Topp