Cravings

Jeg også! Har akkurat spist første Big Mac på sikkert 1,5 år. Måtte bare! Godt jeg vanligvis bor 4 timer unna nærmeste McDonald's :P
Etter å ha lest her inne ble jeg så fristet at jeg kjøpte meg en cheeseburger i går, selv om jeg skulle hjem til pizza hehe ;-)

Ikke fått noe spesielt enda, men brunost og melk har blitt veldig godt. Men ikke sånn "bare må ha" enda :)

Første svangerskapet måtte jeg bare ha vaniljesaus og de 2 andre isbiter, å utrolig hvor forskjellig isbiter smaker. Knaska isbiter døgnet rundt hehe

Spiste potetmos og grønnsaker nå. (Amerikansk blanding). Snakk om kjedelig mat! Men akkurat nå var det det eneste som funket. Smakte akkurat passe lite. :-P Men så, rett etter jeg hadde spist så jeg på Big Bang Theory og der sier Sheldon at potetmos inneholder stivelse som er bra mot kvalme fordi det absorberer væske i magen. Yay for riktig matvalg! :-D

Ooog har hele tiden lyst på ristet brød, men har ikke brødrister.. I sta la jeg inn to brødskiver i ovnen i noen minutter og det smakte himmelsk :p gleder meg allerede til frokosten i morgen :p

Har alltid vært svak for krokanrull, men nå tar det helt av. Kommer til å legge på meg 40 kg hvis jeg fortsetter i dette tempoet.. Og Noisy med eplesmak, har ikke sjekka hvor usunt det er :P

Yoghurt is med oboypulver og daimkuler! Håper det gir seg eller går jeg langt over vektgrensa jeg skal prøve å holde meg under!:p

Jeg spiser egentlig det meste:-p Blir i overkant mye sukker, så må seriøst skjerpe meg !! Tine iste med hvit te og guava, herremiiin den er så god<3 sikkert 1000 sukkerbiter i en sånn, huff :-p

Back
Topp