Cravings

Har vært hekta på brunost og klementiner... Kaffe har jeg ikke orka på over 2 mnd :/
Og sliter med ånden til hunden..
Og ja.. Ungene på jobb bringer jo også med seg diverse odører :p

Noen som har tips for ting jeg kan kjøpe inn og ha å spise?
Jeg hiver meg over alt som er lettvint, men holder meg unna ting som jeg ikke "får lov" til å spise, synes jeg har så lite å velge mellom, eller har jeg bare liten fantasi?
Har kjøpt skinke på boks, makrell i tomat på boks og har spist knekkebrød med brunost, men er utrolig vansjelig å gnage på ei gulerot istedenfor å eta potetgull eller sjokolade...
Nesten så jeg håper på at jeg snart ikke orker å eta slike ting... :/

Jeg har alltid oppkuttet frukt/grønnsaker tilgjengelig. Honningmelon har blitt en favoritt for den er så mild i smaken ☺

Jeg har aldri vært noe fan av kjøttet som er med i bøtta med sodd, men idag ville jeg ikke ha annet. :D

Ingen foreløpig...men mye kan forandre seg :P Men må spise ofte for å ikke kjenne på kvalmen.

Jeg fikk juicemaskin til jul :) hadde ønsket meg. Bruker den heeele tiden nå :) er så godt og samtidig kjekt at man får i seg så mye næring :) Flere som bruker det? :)

Har spist mye ost og paprika jeg også :) Uheldigvis klarer jeg å pakke i meg søtsaker :p

Ost og paprika er SÅ godt... og ostepop og melk... djeez, hvordan skal det her fortsette..

Ikke fått noe enda. Men sist var det sjokolademelk som gjaldt :p dratt et glass hver dag!

Den gule solrikjuicen kan fort bli en vane. Har ingen cravings akkurat nå, men er jo mye som høres godt ut :p

Røde epler er siste nye her... Og sånn nesquick-frokostblanding uten melk :p

Melk er godt, og appelsinjuice, og gulost. Men ikke sånn at jeg MÅ ha det...

Ikke fått noe enda. Men sist var det sjokolademelk som gjaldt :p dratt et glass hver dag!
Åja, nå har jeg lyst på iskald sjokolademelk igjen. Det var det eneste som hjalp på kvalmen første gang.:)

Det eneste jeg har lyst på om dagen er skogsbærsmoothie... så nå er frys og kjøleskap fullt av frosne bær, appelsinjuice, gulrøtter og brokkoli. Lager dobbel porsjon hver gang slik at jeg alltid har en stående klar i kjøleskapet.

Back
Topp