Cravings

Har mange avsmaker nå. Sikkert fordi jeg er kvalm...
Orker ikke tanken på fett, søtt, sterke krydder, kjøtt eller egg!

Alt jeg spiser av middag nå kommer jeg neppe til å spise igjen på en GOD stund :p blir kvalm bare av å tenke på det.. Som feks en middag jeg laga første nyttårsdag(!!!!!). Hvordan er det mulig :p

jeg spiser flere bananer for dagen nå, og jeg spiser ikke det til vanlig :p og mange knekkebrød med hvitost og paprika, min kjære kunne ikke forstå hvordan osten forsvant så fort x)

Jeg har aldri vært fan av bananer men nå elsker jeg smaken bananen gir på smoothien min. Til og med bananer som er på grensen til overmodne smaker godt, selv når jeg er kvalm ...

Jeg har aldri vært fan av bananer men nå elsker jeg smaken bananen gir på smoothien min. Til og med bananer som er på grensen til overmodne smaker godt, selv når jeg er kvalm ...

er ikke så fan av bananer jeg heller x) Rart det der! Må bare ikke spise for mye, banan kan gi litt hard mage! :p

DET visste jeg ikke... forklarer en hel del (hvis du skjønner hva jeg mener :p ) ..

Hehe ;) Merker det på jentungen om hun får i seg for mye banan :p får spise noen svisker i tillegg til banan, så balanserer det seg gjenre ;)

Av ALLE ting fikk jeg lyst på Mcer`n akkurat nå :wideyed:

Jeg har hatt lyst på en skikkelig Big Mac i en uke nå.. men nærmest mulighet er ca. 4 timer unna. Godt jeg skal til byen i kveld ;) (Hvis veien ikke stenges vel og merke). Har planer om litt god gammeldags Big Mac fråtsing... :D

Jeg har hatt lyst på en skikkelig Big Mac i en uke nå.. men nærmest mulighet er ca. 4 timer unna. Godt jeg skal til byen i kveld ;) (Hvis veien ikke stenges vel og merke). Har planer om litt god gammeldags Big Mac fråtsing... :D

Kos deg med den :D

Haha, jeg overrasket mannen min i dag med å fortelle at jeg har spist McDonalds-wrap til lunsj. Det var det ENESTE i hele verden jeg hadde lyst på - og vanligvis skyr jeg McDonalds som pesten ;)

Haha, jeg overrasket mannen min i dag med å fortelle at jeg har spist McDonalds-wrap til lunsj. Det var det ENESTE i hele verden jeg hadde lyst på - og vanligvis skyr jeg McDonalds som pesten ;)

Haha!! Godt å høre at det er flere av oss :) Jeg kan spise der en gang i blant, men har aldri opplevd å gå rundt og tenke på og ha lyst på det o_O:p

Ikke noe spesielle craving, men er sjukt godtesjuk :p

Jeg MÅTTE ha Troika istad :P Trangen var overveldende,vanligvis står jeg greit imot godtesug, men nå var jeg ordentlig desperat

Spiste big mac meny idag,beste æ har smakt på lenge :D

Back
Topp