Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mange avsmaker nå. Sikkert fordi jeg er kvalm...
Orker ikke tanken på fett, søtt, sterke krydder, kjøtt eller egg!
jeg spiser flere bananer for dagen nå, og jeg spiser ikke det til vanlig og mange knekkebrød med hvitost og paprika, min kjære kunne ikke forstå hvordan osten forsvant så fort x)
Jeg har aldri vært fan av bananer men nå elsker jeg smaken bananen gir på smoothien min. Til og med bananer som er på grensen til overmodne smaker godt, selv når jeg er kvalm ...
er ikke så fan av bananer jeg heller x) Rart det der! Må bare ikke spise for mye, banan kan gi litt hard mage!
DET visste jeg ikke... forklarer en hel del (hvis du skjønner hva jeg mener ) ..
Av ALLE ting fikk jeg lyst på Mcer`n akkurat nå
Jeg har hatt lyst på en skikkelig Big Mac i en uke nå.. men nærmest mulighet er ca. 4 timer unna. Godt jeg skal til byen i kveld (Hvis veien ikke stenges vel og merke). Har planer om litt god gammeldags Big Mac fråtsing...
Haha, jeg overrasket mannen min i dag med å fortelle at jeg har spist McDonalds-wrap til lunsj. Det var det ENESTE i hele verden jeg hadde lyst på - og vanligvis skyr jeg McDonalds som pesten
Spiste big mac meny idag,beste æ har smakt på lenge