Ingen cravings her annet enn at jeg drikker masse vann. Jeg har aldri vært glad i vann. Virker som nesa og smaksløkene har endra seg veldig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk jeg også når du sa detHar utrolig lyst på big mac akkurat nå
Haha! Har hørt om ei som gikk og spiste murpuss fra husene!Kaffe synes jeg lukter ordentlig fælt! Og jeg som egentlig elsker kaffe Ellers er det det vanlige, lysten på søtsaker er borte, men hungrer etter salt og surt. Bare håper det ikke blir som forrige gang.. Da hadde jeg usannsynlig lyst på jord, så det var nesten så jeg tok meg en skje og forsynte meg av blomsterpotta :O
Murpuss faktisk! Haha, er man ikke hard i magen alt, så er du vel garantert det daHaha! Har hørt om ei som gikk og spiste murpuss fra husene!
Så snill han er!Fikk akutt behov for vafler i natt. Gubben gikk gladelig på kjøkkenet og stekte vafler til meg <3 og du og du så godt det var. Men håper ikke det blir en vane....
Så snill han er!
Fortalte det til min sambo som bare begynte å le og sa: Det hadde aldri jeg gjort!Han er verdens snilleste. Så vi satt I senga og spiste vafler halv ett i natt
Fortalte det til min sambo som bare begynte å le og sa: Det hadde aldri jeg gjort!
Samme her! Fryktelig sulten hele tiden!Jeg er også mye sulten. Merker at jeg spiser mer enn jeg pleier.