Cravings

Ingen cravings her annet enn at jeg drikker masse vann. Jeg har aldri vært glad i vann. Virker som nesa og smaksløkene har endra seg veldig.

Kanskje litt tidlig å skylde på graviditeten, men jeg har fått skikkelig cravings på melonyoughurt av alle ting :-P

Reker! Liker reker fra før, men pleier å bare spise det på sommeren

Kaffe synes jeg lukter ordentlig fælt! Og jeg som egentlig elsker kaffe :( Ellers er det det vanlige, lysten på søtsaker er borte, men hungrer etter salt og surt. Bare håper det ikke blir som forrige gang.. Da hadde jeg usannsynlig lyst på jord, så det var nesten så jeg tok meg en skje og forsynte meg av blomsterpotta :O

Kaffe synes jeg lukter ordentlig fælt! Og jeg som egentlig elsker kaffe :( Ellers er det det vanlige, lysten på søtsaker er borte, men hungrer etter salt og surt. Bare håper det ikke blir som forrige gang.. Da hadde jeg usannsynlig lyst på jord, så det var nesten så jeg tok meg en skje og forsynte meg av blomsterpotta :O
Haha! Har hørt om ei som gikk og spiste murpuss fra husene!

Forrige graviditet var det nektariner (derav nicket ;-)) men da var jeg tidlig-gravid på sommeren og levde på nesten bare det. Får jo ikke tak i det nå. Er mest sugen på salt og surt. Det var jeg sist også. Sitron var nam! Drakk ofte pæresaft med en sitron presset oppi.
Sjokolademelk drikker jeg også gjerne nå forresten.

Fortalte det til min sambo som bare begynte å le og sa: Det hadde aldri jeg gjort! :-P

Hehe ler jeg også ;)
Var så rart å få så intenst lyst på noe på et tidspunkt hvor jeg vanligvis sover som en stein :P Håper vaffelsuget holder seg unna i natt for han er på jobb til 3 :P

Har ingen spesielle cravings nei, svangerskapet så langt har vert utrolig bra :-) Men syns det hadde vert litt morro å ha noe å få dilla på da :-P

Jeg drikker masse vann for tiden, fyller de store juiceflaskene (1 liter) på jobb flere ganger om dagen på jobb, pluss at jeg også har eple eller appelsinjuice også. Graven juicer, så lager ofte juice av gulrøtter, eple og ingefær :-)
Men det er også rom for myyyye jønk! Macern, kebab og pizza er litt for enkelt å få tak i :-P spiser mye kinamat også, som er vel litt sunnere enn det andre ;-)

Min mor fikk dilla på appelsiner når hun gikk med meg, noe som ressulterte i syreskader på tennene :-/

Paprikadilla`n har gått over.. I dag var det utrolig godt med lyst knekkebrød med kaviar og gulost!!

jeg spiser flere bananer for dagen nå, og jeg spiser ikke det til vanlig :p og mange knekkebrød med hvitost og paprika, min kjære kunne ikke forstå hvordan osten forsvant så fort x)

Back
Topp