Cravings

StineHelene

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Noen av dere som har fått det enda?

Jeg synes det er helt fantastisk godt med paprika om dagen... Ikke det verste å ha cravings på kanskje..

Ostepop er superdigg..men er ikke sånn at jeg MÅ ha det.. sjokolade og søtsaker frister ikke i det hele tatt.

Det er ikke så ille ennå, men innimellom tror jeg at jeg MÅ HA rundstykker med ost og paprika.:D Fiskekaker, blomkål og rosenkål er også blitt fantastisk godt i det siste.

Foreløpig er jeg mer plaget av ting jeg absolutt ikke klarer å spise, som søtsaker og grusom, fettete julemat. Pinnekjøtt må være oppfunnet av noen som ville avsløre hvem som er gravid? :p Det er i alle fall helt umulig å presse i seg. Jeg ble ganske grundig avslørt på jobb, da jeg rotet rundt i juletallerkenen min uten å spise. :oops:

Har foreløpig ingen cravings, men spent på om jeg kommer til å få. med nr 1 var det cheeseburger fra Mcen, julebrus og ostepopp. og sist jeg var gravid var det energidrikk og is som gjaldt!

Jeg har ikke særlige cravings. Veldig lyst på chips da. Men tåler ikke lukten av servelat, makrell i tomat eller salami, får helt brekninger av det. Dette lover godt- jobber i barnehage.

Ingen cravings enda.. Lurer på om jeg får :D
Men prøvde meg på ett pizza stykke for noen dager siden,og pizza har aldri smakt så fælt før :/

Jeg har ikke særlige cravings. Veldig lyst på chips da. Men tåler ikke lukten av servelat, makrell i tomat eller salami, får helt brekninger av det. Dette lover godt- jobber i barnehage.
Herlig! :p

Jeg gruer meg til neste uke, da kommer alle barna tilbake fra ferie og det er inkludert alle lukter de bringer.. Bah.. Holdt på å kaste opp da jeg skiftet bleie på en unge i dag, luktet virkelig vondt.. Bah..

Melk! Å herregud, jeg ELSKER melk! Dytter gjerne innpå en liter om morgenen! Drikker det meget sjeldent til vanlig. Kaffe smakte dritt i dag, forresten. Skikkelig skikkelig nedtur.

Haaar så lyst på rømmegrøt og spekemat, men det er vel slik at spekemat er nei mat?!? Har ikke turt å spise det enda :eek:

Herlig! :p

Jeg gruer meg til neste uke, da kommer alle barna tilbake fra ferie og det er inkludert alle lukter de bringer.. Bah.. Holdt på å kaste opp da jeg skiftet bleie på en unge i dag, luktet virkelig vondt.. Bah..
Haha. Det gruer jeg meg til også! I dag da jeg kom på jobb hadde kjøleskapet tatt kvelden, så alt mat måtte kastes. Jeg måtte bare gi oppgaven til noen andre. Mange dager gammel påleggslaks og spekeskinke var grusomt! :p

Haha. Det gruer jeg meg til også! I dag da jeg kom på jobb hadde kjøleskapet tatt kvelden, så alt mat måtte kastes. Jeg måtte bare gi oppgaven til noen andre. Mange dager gammel påleggslaks og spekeskinke var grusomt! :p
Å hjelpes! Det minte meg om at jeg åpnet alene i dag og fant ut at kjøkkenvasken ikke er tett. Var masse ekkelt vann i en sylteagurkglass (hadde rent over) under vannlåsen og det luktet helt for jævelig! Måtte jo fikse det selv..

Er du førskolelærer forresten? :)

Har ingen cravings enda jeg :(
Er sulten hele tiden, og når jeg blir sulten, så blir jeg SKRUBBSULTEN, men jeg har alltid vært glad i mat og vært sulten, bare ikke sikker på om det har blitt værre nå...
Men, så er jeg ikke så langt på vei da, når skal man liksom begynne å kjenne at man craver ting da?

Å hjelpes! Det minte meg om at jeg åpnet alene i dag og fant ut at kjøkkenvasken ikke er tett. Var masse ekkelt vann i en sylteagurkglass (hadde rent over) under vannlåsen og det luktet helt for jævelig! Måtte jo fikse det selv..

Er du førskolelærer forresten? :)

Haha. Ånei. Det hørtes grusomt ut! Ja, det er jeg. Er du også? Jobber som pedagogisk leder på liten avdeling :-)

Har ingen cravings enda jeg :(
Er sulten hele tiden, og når jeg blir sulten, så blir jeg SKRUBBSULTEN, men jeg har alltid vært glad i mat og vært sulten, bare ikke sikker på om det har blitt værre nå...
Men, så er jeg ikke så langt på vei da, når skal man liksom begynne å kjenne at man craver ting da?
Jeg er også mye sulten. Merker at jeg spiser mer enn jeg pleier.

Noen som har tips for ting jeg kan kjøpe inn og ha å spise?
Jeg hiver meg over alt som er lettvint, men holder meg unna ting som jeg ikke "får lov" til å spise, synes jeg har så lite å velge mellom, eller har jeg bare liten fantasi?
Har kjøpt skinke på boks, makrell i tomat på boks og har spist knekkebrød med brunost, men er utrolig vansjelig å gnage på ei gulerot istedenfor å eta potetgull eller sjokolade...
Nesten så jeg håper på at jeg snart ikke orker å eta slike ting... :/

Haha. Ånei. Det hørtes grusomt ut! Ja, det er jeg. Er du også? Jobber som pedagogisk leder på liten avdeling :-)
Ja, jobber på storebarn :) eller egentlig småbarn, men ped. Lederen der ble gravid og så sykemeldt så jeg byttet avd. Nå er a i fødselsperm, så usikker på hvordan nyheten om at jeg er gravid blir tatt i mot :p

Back
Topp