Cravings ❣️

Jeg hadde egentlig ikke noen cravings sist, men hadde "anti-cravings". Ting som var helt vanlig for meg å spise hadde jeg ikke lyst på lenger. Og hvis noen bare sa ordet "tortellini" eller jeg så det i butikken så brakk jeg meg.

Helt siden jeg fødte i januar'21 har jeg spist salami HVER eneste dag for jeg savnet det sånn i graviditeten. Men nå har jeg på ingen måte lyst på det. Og har ikke sukkersug whatsoever.



Sånn var det for meg også sist jeg var gravid, og begynner å bli sånn her også nå. Har ikke lyst på noen ting, ikke det jeg pleier å være glad i heller. Litt kjedelig egentlig :bored:
 
Sånn var det for meg også sist jeg var gravid, og begynner å bli sånn her også nå. Har ikke lyst på noen ting, ikke det jeg pleier å være glad i heller. Litt kjedelig egentlig :bored:
Ja det er kjedelig. Spesielt når man er lite lreativ i matveien :p
 
Får så fryyyktlig lyst på sushi når sånne her bilder dukker opp på instagram :woot::hilarious::hilarious::hungry::facepalm: nam nam!!:smug:
 

Vedlegg

  • F316A0A2-08F4-4441-94A7-62EA535ED1BC.jpeg
    F316A0A2-08F4-4441-94A7-62EA535ED1BC.jpeg
    607 KB · Visninger: 12
Frus den gule med tropiske frukter ❤
 
Altså, jeg fikk min første craving i dag. Har gått å lett etter ting i skaper og skuffer i hele dag, men når jeg kom på butikken så så jeg at DETTE er det jeg vil ha: krem på boks med sjokoladesaus.

Hva er det for noe?!
 
Last edited:
Dilla på alt som er friskt og søtt, spesielt bringebær, blåbær, pasjonsfrukt og appelsin juice❤
 
Melk, o'boy, Biola. Alt melkerelatert:joyful:
 
I forrige graviditet var det isbiter. I alt av drikke, knuste isbiter med skje. Generelt isbiter. Jeg er fortsatt hekta på isbiter, seks år senere. Så tipper det kommer til å være gjeldende denne runden også.
 
Egentlig ikke lyst på noe, MEN foretrekker plutselig knekkebrød med smør og brunost. Og appelsinjuice!
 
MÅÅ lukte i snusboksen til mannen
 
Ingen craving direkte. Men jeg har aldri vært så mye sulten som nå. Sulten nesten hele tiden
 
Gått fra å ikke være frokost menneske til nettopp det :hilarious:
Har dilla på tropiske frukter. Mango er favoritten. Kjøpt mango i biter å frustrert ned som jeg kan knaske på:wacky::hilarious::p
 
Back
Topp