Stangselleri og jordbær av alle ting….
Samt nude isen fra kiwi
Gud forby om det ikke er sånn is i frysa her!
Vis vedlegget 378749
Uu den isen så fryktlig god ut, fikk plutselig lyst på is i går, så måtte ut å kjøpe meg en vanilje is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stangselleri og jordbær av alle ting….
Samt nude isen fra kiwi
Gud forby om det ikke er sånn is i frysa her!
Vis vedlegget 378749

Du måååå bare smake den!Uu den isen så fryktlig god ut, fikk plutselig lyst på is i går, så måtte ut å kjøpe meg en vanilje isMen skal prøve den mango isen!! Elsker mango
![]()

Jeg hadde egentlig ikke noen cravings sist, men hadde "anti-cravings". Ting som var helt vanlig for meg å spise hadde jeg ikke lyst på lenger. Og hvis noen bare sa ordet "tortellini" eller jeg så det i butikken så brakk jeg meg.
Helt siden jeg fødte i januar'21 har jeg spist salami HVER eneste dag for jeg savnet det sånn i graviditeten. Men nå har jeg på ingen måte lyst på det. Og har ikke sukkersug whatsoever.

Ja det er kjedelig. Spesielt når man er lite lreativ i matveienSånn var det for meg også sist jeg var gravid, og begynner å bli sånn her også nå. Har ikke lyst på noen ting, ikke det jeg pleier å være glad i heller. Litt kjedelig egentlig![]()
Jeg fikk sushi i går og det stilnet faktisk kvalmenFår så fryyyktlig lyst på sushi når sånne her bilder dukker opp på instagramnam nam!!
![]()

Samme herIngen craving direkte. Men jeg har aldri vært så mye sulten som nå. Sulten nesten hele tiden
må spise hber 2 time ellers dør jeg av sult 

Kjempe yes!! Selges den nå? Vet du hvor?Kjempe-yes og sorbet/saft is generelt