Cravings ❣️

Fortsatt masse frukt her ❤
 
Junk. Er det lov å skrive det :hilarious:
 
Uansett hva jeg spiser, så raper jeg en Battery-rap. Har ikke drukket det siden i sommer. Driver kroppen gjøn med meg eller?
 
Skulle på butikken for vi trengte såpe.. Ble en interessant handlekurv....

Snapchat-1545856474.jpg
 
Sylta agurk, oliven og sånn pepperoni som ligner på chili. hamstra på sverigeturen idag
 
Bare husk at du ikke kan spise den pepperonien rå da. Med mindre den er varmebehandlet :)
Det er ikke sånn salamipeperoni men sånne som ligner på chilli
 

Vedlegg

  • 9C52DE81-3CE8-4A0B-AEC2-8A76825BEB58.png
    9C52DE81-3CE8-4A0B-AEC2-8A76825BEB58.png
    1,2 MB · Visninger: 20
Er O’Boy frelst fra før av, men nå er det jo ville tilstander og sjokopulver overalt. Pluss jeg er bare så vanvittig tørst hele tiden. Drikker og drikker og det er like godt hver gang. Skal og kjøpe meg en sjokomelk og en smoothie i lunsjen.
 
Skulle ønske jeg cravet noe! Føler jeg blir kvalm av alt mulig og kaster opp en del. Har ikke lyst på noe for tiden, men samtidig hjelper det mot kvalmen å spise. Det som jeg kan spise nå er hvitost med agurk:dance018
 
Skulle ønske jeg cravet noe! Føler jeg blir kvalm av alt mulig og kaster opp en del. Har ikke lyst på noe for tiden, men samtidig hjelper det mot kvalmen å spise. Det som jeg kan spise nå er hvitost med agurk:dance018
Forsøke noe som er litt salt, feks nøtter? Det har funket litt for meg, men vi er jo alle forskjellige
 
Skulle ønske jeg cravet noe! Føler jeg blir kvalm av alt mulig og kaster opp en del. Har ikke lyst på noe for tiden, men samtidig hjelper det mot kvalmen å spise. Det som jeg kan spise nå er hvitost med agurk:dance018
Nå kan ikke jeg spy fra før, men for å dempe kvalmen har jeg spist ritz kjeks, det har funket. Uten noe på.
 
Nå kan ikke jeg spy fra før, men for å dempe kvalmen har jeg spist ritz kjeks, det har funket. Uten noe på.


ritz er desidert en god kvalmestillende

Har herved skrevet det inn i handlelisten, takk:happy:. Digital handleliste er gull. Skrev alltid inn en sjokolade eller to før samboer skulle handle, men det var før i tiden. Savner så å kunne kose meg ubegrenset med sjokolade:dance018:hilarious:
 
Back
Topp