Cravings ❣️

Ønskemamma2022

Glad i forumet
Noen som har merket de har fått «cravings» allerede nå ?

jeg merker jeg higer etter alt som er salt + sprite og isbiter med litt fersken sirup :wideyed::woot:
Jeg drikker aldri sprite:hilarious: sjokolade som jeg til vanlig kunne spise litt av hver dag har jeg ikke orket tanken på, spiste noe i dag men ble så kvalm av I ettertid:hungover::hilarious:

Flere ?
 
Noen som har merket de har fått «cravings» allerede nå ?

jeg merker jeg higer etter alt som er salt + sprite og isbiter med litt fersken sirup :wideyed::woot:
Jeg drikker aldri sprite:hilarious: sjokolade som jeg til vanlig kunne spise litt av hver dag har jeg ikke orket tanken på, spiste noe i dag men ble så kvalm av I ettertid:hungover::hilarious:

Flere ?

Ikke akkurat craving, men i dag kjøpte jeg mango sorbet istedenfor sjokolade is som jeg bruker. Fikk ikke lyst på sjokolade. Tror faktisk det blir en jente her, har veldig den følelsen. Rart for jeg er jo bare 4uker. Er ikke noe sikkert det går bra engang, er så tidlig enda
 
Ikke akkurat craving, men i dag kjøpte jeg mango sorbet istedenfor sjokolade is som jeg bruker. Fikk ikke lyst på sjokolade. Tror faktisk det blir en jente her, har veldig den følelsen. Rart for jeg er jo bare 4uker. Er ikke noe sikkert det går bra engang, er så tidlig enda
Ja det er sant, men sansynligheten er jo stor for at det går bra :) får vi håpe hvertfall !

ja man har jo plutselig noen sånn innfall hvertfall hva man føler det er og kobler jo mye opp til graviditeten allerede:hilarious:
Men som du sier så er det ikke gitt det går bra, nå før uke 12 eller etter men krysser alt jeg har for oss alle her inne <3
 
Ja det er sant, men sansynligheten er jo stor for at det går bra :) får vi håpe hvertfall !

ja man har jo plutselig noen sånn innfall hvertfall hva man føler det er og kobler jo mye opp til graviditeten allerede:hilarious:
Men som du sier så er det ikke gitt det går bra, nå før uke 12 eller etter men krysser alt jeg har for oss alle her inne <3

Ja krysser alt jeg har jeg og for oss alle :) klarte ikke å la være i dag da så jeg kjøpte en liten beige body i str. 50 :Heartred
 
Toast med cheddar og kokt skinke :D stort pluss at det er noe jeg kan lage uten å bli kvalm av lukta :p
 
Toast på stekepanne med philadelphia urtesmør og ost :Heartred er så sinnsykt godt, mannen min lager til meg hver kveld :happy093
 
Jeg hadde egentlig ikke noen cravings sist, men hadde "anti-cravings". Ting som var helt vanlig for meg å spise hadde jeg ikke lyst på lenger. Og hvis noen bare sa ordet "tortellini" eller jeg så det i butikken så brakk jeg meg.

Helt siden jeg fødte i januar'21 har jeg spist salami HVER eneste dag for jeg savnet det sånn i graviditeten. Men nå har jeg på ingen måte lyst på det. Og har ikke sukkersug whatsoever.
 
Jeg synes de bringebærtoppene med sjokolade i smågodt hylla plutselig smakte vaskepulver:facepalm: jeg elsker sjokolade❤️ Haha
 
Har ikke noen spesifikke cravings ennå, men vil bare ha MAT, hele tiden!
 
Herregud…. Jeg har begynt å få craving på fløtepoteter :hilarious:
Spesielt de man får kjøpt på Kiwi ferdig i pose som man bare kan strø MASSE ost på og grille i ovnen:hilarious: haha stakkars kroppen :hungover:
….og vekta :hilarious::hungover::hungover::hungover::hungover:



og druer !! Omg legge de i frysa litt :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Herregud…. Jeg har begynt å få craving på fløtepoteter :hilarious:
Spesielt de man får kjøpt på Kiwi ferdig i pose som man bare kan strø MASSE ost på og grille i ovnen:hilarious: haha stakkars kroppen :hungover:
….og vekta :hilarious::hungover::hungover::hungover::hungover:



og druer !! Omg legge de i frysa litt :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink


Åå det skal jeg prøve! Har druer i kjøleskapet som havner i frysen i morgen:)
 
Stangselleri og jordbær av alle ting….
Samt nude isen fra kiwi :happy::hilarious:
Gud forby om det ikke er sånn is i frysa her!:p

image.jpg
 
Back
Topp