Cravings ❣️

Har herved skrevet det inn i handlelisten, takk:happy:. Digital handleliste er gull. Skrev alltid inn en sjokolade eller to før samboer skulle handle, men det var før i tiden. Savner så å kunne kose meg ubegrenset med sjokolade:dance018:hilarious:
Digital handleliste?? :D
 
Cravet sånne enkelte ting, ene dagen MÅTTE vi på kafeen og spise karbonade med ertestuing og stekt løk. Så det går i sånne ting som jeg får for meg at jeg MÅ ha en gang, så går det over. Nå er det taco i skjell. Hater tacoskjell, men nå tenker jeg bare på det.
 
Craver ting jeg vanligvis ikke liker, og brekker meg av ting jeg vanligvis liker :hilarious:
Tomatsuppe og cola gummigodteri - liker hverken tomat eller Cola!?
Elsker vanligvis lammekjøtt. Skulle lage til mannen, men han måtte ta over både laging og oppvask - samt spise når jeg ikke var i hus :dead:

Synes pålegg som leverpostei og kokt egg er ekstra godt for tiden :Heartpink og craver generelt mer fisk. Veldig godt med fisk.
 
Jeg har ikke hatt noen faste cravings ennå, men her en dag fikk jeg plutselig skikkelig lyst på Chicken McNuggets og fries fra McDonalds, med sursøt saus og ketchup. Har ikke spist det siden jeg var sånn 10 år gammel?!
Og det French Fries potetgullet fra Kims har jeg også plutselig fått lyst på innimellom, og is. Går mye i frukt også, men gleder meg til sommeren kommer, når frukten er bedre og de norske jordbærene kommer for salg :happy:
I natt drømte jeg om ferskengodteriet fra Haribo, så tror jeg må få samboer til å kjøpe det etterpå. :woot:
Det gikk mye i knekkebrød med smør og gulost i perioden kvalmen sto på som verst, og jeg ikke hadde lyst på mat. Da orket jeg ikke noe som var søtt, men det har til en viss grad endret seg nå. Jeg fikk Covid for et par uker siden, og i den forbindelse forsvant kvalmen og mataversjonen (mistet ikke smaks-/luktesans), og før jeg fikk Covid var jeg konstant sulten. Vet ikke om det har noen sammenheng, eller om det er tilfeldig. Er i slutten av uke 9 nå.
 
Er kvalm. Konstant. Spiser litt av alt. Nå er det mozell light som er veldig godt for meg. Og eddik-chips
 
Jeg har ikke hatt noen faste cravings ennå, men her en dag fikk jeg plutselig skikkelig lyst på Chicken McNuggets og fries fra McDonalds, med sursøt saus og ketchup. Har ikke spist det siden jeg var sånn 10 år gammel?!
Og det French Fries potetgullet fra Kims har jeg også plutselig fått lyst på innimellom, og is. Går mye i frukt også, men gleder meg til sommeren kommer, når frukten er bedre og de norske jordbærene kommer for salg :happy:
I natt drømte jeg om ferskengodteriet fra Haribo, så tror jeg må få samboer til å kjøpe det etterpå. :woot:
Det gikk mye i knekkebrød med smør og gulost i perioden kvalmen sto på som verst, og jeg ikke hadde lyst på mat. Da orket jeg ikke noe som var søtt, men det har til en viss grad endret seg nå. Jeg fikk Covid for et par uker siden, og i den forbindelse forsvant kvalmen og mataversjonen (mistet ikke smaks-/luktesans), og før jeg fikk Covid var jeg konstant sulten. Vet ikke om det har noen sammenheng, eller om det er tilfeldig. Er i slutten av uke 9 nå.

Jeg opplevde også at kvalmen og det meste annet av gravidsymptomer var borte da jeg hadde Covid, men det kom tilbake når jeg ble bra igjen. Veldig rart, kanskje det er en greie? :dance008
 
Jeg opplevde også at kvalmen og det meste annet av gravidsymptomer var borte da jeg hadde Covid, men det kom tilbake når jeg ble bra igjen. Veldig rart, kanskje det er en greie? :dance008


Ja, det kan nesten virke sånn! Nå har kvalmen min kommet litt mer tilbake også :grumpy:
 
Iste med sitronsmak, med isbiter og ekstra sitron oppi! :p Og surt smågodt hvis jeg skal ha godteri, det har aldri vært en favoritt før:p
 
Jeg har ingen spesiell craving, men jeg må drikke masse vann og saft, også midt på natten :wacky:
 
Back
Topp