Cm rundt magen :)

Hva synes de om det da? Setter de inn noen "tiltak"?

Ny kontroll om 2 uker.. Får vel vite da tenker jeg.. Holder det seg stabilt så er det jo greit.. Men jeg har en følelse av at det bare blir værre..

Nr 2 gikk fra pluss 12 til 0% avvik de siste 10 ukene.. Så tenker denne kan finne på å øke minuset..
 
er i uke 36+3 nå, og målte på kvelden i dag på selveste 17 mai og var 117-118 cm :eek: har vokst mye i de siste ukene :)
 
Magen min har krympet! Haha! Men det er fordi den har synket ned i bekkenet :) var 100
Men målte til 97/98 i dag på det bredeste..
 
117cm rundt. Uke36.
176cm høy...
Sliter med litt små klær!! MEN skal IKKE kjøpe meg noe nytt nå!!
 
Er på 97 cm nå i uke 37 +5. Hun har ikke festet seg så magen er fortsatt ganske høy.. Gleder meg til å puste skikkelig igjen :p
 
nesten likt som meg ;) jeg målte nettopp. jeg var 105 cm rundt magen og jeg er 170 cm høy :) lagt på meg 11-12 kilo. jeg er 30+6
107 nå :) 37+3 og 15 kilo opp.
 
Har fortsatt ikke økt rundt magen jeg.. Men babyen har vokst, symfysemålet har vokst. Og jeg ser magen har vokst.. Så den har bare vokst litt annerledes.. Har ikke målt samme plassen hver gang dA, men på der bredeste hver gang ;)
 
Så er fortsatt 99-100 cm.. Vekta har økt med en kg nå siden 13 april. Er nå 13 kg pluss
 
Back
Topp