Cm rundt magen :)

Da var jeg ikke bare hysterisk. Sf-målene mine har flatet ut og selv om alt ser ut til å stå bra til med vesla så sendte legen meg t ul på torsdag med beskjed om å huske fødebaggen ;) helt rolig for at ho har d bra, Mn gla for en sjekk for å se at hun fortsetter å vokse!
 
33+1 nå, 90 cm, det er 1 cm opp fra uke 30. Sf-målet har flater ut, er det normalt? Det er mye liv da, heldigvis :) kanskje hun bare ligger annerledes?
 
Nei. Men har ligget i øvre del av grafen så den siste måneden har jeg falt nedover, litt økning da så ikke helt flatet ut. Men de sier d kommer litt Ann på hvordan man måler osv. I tillegg til at hun har sunket. Men siden jeg er akkurat i nedre grense nå så ville de ha meg inn. Alt er jo bra med Jenta så d verste som kan skje er at morkaken ikke funger optimalt så de må sette d igang. Men har en følelse på at hun har tenkt å være inni en stund til;) uke 35 nå
 
Snakker om mage, er det flere enn meg som fortsatt har innover-navle? :p Jeg var sikker på at den skulle poppe ut før. Er snart 34 uker.
 
Snakker om mage, er det flere enn meg som fortsatt har innover-navle? :p Jeg var sikker på at den skulle poppe ut før. Er snart 34 uker.
Jeg har fortsatt litt innover navle.. :p men jeg har alltid hatt "stor" dyp navle... ;) men tar nok ikke lange tiden før den popper helt ut :p
 
Snakker om mage, er det flere enn meg som fortsatt har innover-navle? :p Jeg var sikker på at den skulle poppe ut før. Er snart 34 uker.
Åååå, er det først på slutten den popper ut? Jeg trodde jeg var sikra at den ikke gjorde det når jeg har gått så lenge uten, 35+2 nå... Detter den inn etter fødselen igjen isåfall? :p
 
Snakker om mage, er det flere enn meg som fortsatt har innover-navle? :p Jeg var sikker på at den skulle poppe ut før. Er snart 34 uker.
Snart 37 uker og fortsatt innover-navle her :p Jeg håper den holder seg sånn fram til fødsel!
 
Nei. Men har ligget i øvre del av grafen så den siste måneden har jeg falt nedover, litt økning da så ikke helt flatet ut. Men de sier d kommer litt Ann på hvordan man måler osv. I tillegg til at hun har sunket. Men siden jeg er akkurat i nedre grense nå så ville de ha meg inn. Alt er jo bra med Jenta så d verste som kan skje er at morkaken ikke funger optimalt så de må sette d igang. Men har en følelse på at hun har tenkt å være inni en stund til;) uke 35 nå
Jeg også gikk fra helt i øvre del av det grønne feltet i uke 32, til under den røde streken i uke 34. Men jm beroliget meg med at det nok kom av at hun hadde festet seg nedi bekkenet mitt, og at hun ikke bekymret seg. Var inne på føden for noe annet en uke senere, og da tok de ul og vekstestimering. Jenta vår lå da 3,9% over normalen, så hun hadde vokst og kost seg selv om sf-målet hadde flatet en del ut. Lykke til på torsdag, satser på du ikke får brukt fødebaggen riktig ennå :)
 
Snakker om mage, er det flere enn meg som fortsatt har innover-navle? :p Jeg var sikker på at den skulle poppe ut før. Er snart 34 uker.
Navlen min har aldri poppet ut, og jeg har hatt stooor mage! Gikk åtte dager over med første også, tviler på at den popper ut denne gangen og.
 
Jeg også gikk fra helt i øvre del av det grønne feltet i uke 32, til under den røde streken i uke 34. Men jm beroliget meg med at det nok kom av at hun hadde festet seg nedi bekkenet mitt, og at hun ikke bekymret seg. Var inne på føden for noe annet en uke senere, og da tok de ul og vekstestimering. Jenta vår lå da 3,9% over normalen, så hun hadde vokst og kost seg selv om sf-målet hadde flatet en del ut. Lykke til på torsdag, satser på du ikke får brukt fødebaggen riktig ennå :)
Godt å høre:) tenker også det nok er noe sånt, men kjenner det blir gått å få det bekreftet ;) alt har gått helt perfekt i svangerskapet sålangt så trengte vel en bekymring jeg og;)
 
Her har vekta stått stille, magemålet og stått stille og er synlig magen ikke har økt i størrelse.. Skal på ny vekstestimering i morgen.. Veldig spent!

Innover navle her og.. Ikke akkurat mye da :p ganske flat
 
thihi.. Nå måtte jeg finne frem målebåndet selv! :D

Uke 30 blank i dag, 97 cm rundt magen, opp 7.5 kg og 165 cm høy. :p

Morsom tråd dette her!
Uke 34+1
105 cm rundt magen,
Opp 10 kg :D
 
Back
Topp