Cm rundt magen :)

Haha, morsom tråd:) Jeg målte i går, bare for moro skyld. Er 105 cm rundt magen :) Er 169 høy. Er spent på hvor mye større jeg blir :-D

nesten likt som meg ;) jeg målte nettopp. jeg var 105 cm rundt magen og jeg er 170 cm høy :) lagt på meg 11-12 kilo. jeg er 30+6
 
30+3 og 10 uker akkurat til termin. 163 cm høy, gått opp 12 kg og er i dag 98 cm rundt magen (slo mannen med en cm :p)
 
171 høy, 33+1, opp ca 9 kg og 86 cm rundt magen. Har et helt normalt symfysemål, så ble overrasket over at jeg ikke er større. Har imidlertid alltid vært veldig smal rundt midjen, så regner med at det er en del av forklaringen. Skjønner imidlertid nå hvorfor folk kommenterer at jeg er liten...
 
171 høy, 33+1, opp ca 9 kg og 86 cm rundt magen. Har et helt normalt symfysemål, så ble overrasket over at jeg ikke er større. Har imidlertid alltid vært veldig smal rundt midjen, så regner med at det er en del av forklaringen. Skjønner imidlertid nå hvorfor folk kommenterer at jeg er liten...
Du har det kanskje litt som meg også, lang rygg dermed mye plass å gjøre av babymagen? Er like høy som deg, men ikke så veldig smal rundt midjen til vanlig, så er akkurat en meter rundt magen nå. Men jeg får en del overraskende blikk og kommentarer når folk hører at det er under to måneder til termin, de mener magen skulle vært mye større nå :p Symfysemålet mitt er i øverste del av det grønne, så ikke noe galt der heldigvis.
 
Du har det kanskje litt som meg også, lang rygg dermed mye plass å gjøre av babymagen? Er like høy som deg, men ikke så veldig smal rundt midjen til vanlig, så er akkurat en meter rundt magen nå. Men jeg får en del overraskende blikk og kommentarer når folk hører at det er under to måneder til termin, de mener magen skulle vært mye større nå :p Symfysemålet mitt er i øverste del av det grønne, så ikke noe galt der heldigvis.
Tror du har et poeng der, kombinasjonen av smal midje og lang rygg er nok med på å gjøre målet mindre enn ventet (og mindre enn jeg føler me ;-))
 
Akkurat like høy som deg, lagt på meg like mye i din uke og like stor rundt magen :p artig! Er nå 2,5 uker lenger på vei, fortsatt 12 kg opp, men 107 rundt magen ;)

så artig :D
 
Måle igjen i morgen ;)
 
Back
Topp