Cm rundt magen :)

Frksvima

Betatt av forumet
I dag fikk jeg for meg at jeg skulle måle cm rundt magen, på det bredeste punktet... :p

Førstegangs fødende, er nå 30+2 og 121 cm viste målebåndet.. Har "kun" lagt på meg 10 kilo ca til nå..

Er dette mye/lite?:p

Hva er dine cm? :D
 
Hehe morsomt :) jeg er 170 høy, 30+6 uker og er 89 cm rundt det bredeste nå.
Her blir de garantert mange forskjellige tall, viktig å ikke sammenligne seg med andre, men ta det som en morsom (og induviduell) kuriositet. :)
 
Hehe morsomt :) jeg er 170 høy, 30+6 uker og er 89 cm rundt det bredeste nå.
Her blir de garantert mange forskjellige tall, viktig å ikke sammenligne seg med andre, men ta det som en morsom (og induviduell) kuriositet. :)
Ja, det blir nok ett stort sprik mellom hver inviduell person :p
 
Sikkert 250cm, minst :p tør ikke måle, det er største skrekken at det skal arrangeres sånn type gjett magemålet-lek på babyshower...
 
Målte i går, pga babyshowerlek ;) 164 høy, gått opp 10 kg, 92 cm rundt magen på det bredeste. Er slank og til vanlig flat mage, men føler magen er ekstremt mye større nå enn sist ;)
 
Er 174 cm høy, slank og flat mage til vanlig. Nå er magemålet 114 cm , gått opp 12 kg. 29 uker i morgen, fin mage synes jeg :)
 
Haha, morsom tråd:) Jeg målte i går, bare for moro skyld. Er 105 cm rundt magen :) Er 169 høy. Er spent på hvor mye større jeg blir :-D
 
Magemål er nok veldig individuelt ja :) Jeg er 167 høy og måler 114 cm 29+3 :) Hadde smal midje før graviditeten, men har gått opp 17 kg da :)

Og forresten så ligger jeg bare rett over den røde streken på sf-målet.
 
Nå ble jeg nysjerrig og måtte teste selv også. Uke 32+4, 171 cm høy, og akkurat 100 cm rundt magen :) Har veldig lang rygg, så magen min har god plass å fordele seg på... Ligger helt i den øvre del av grønn sone på sf-målet.
 
Last edited:
thihi.. Nå måtte jeg finne frem målebåndet selv! :D

Uke 30 blank i dag, 97 cm rundt magen, opp 7.5 kg og 165 cm høy. :p

Morsom tråd dette her!
 
Back
Topp