Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har snoket litt i IKM gruppa di fikk du tatt en test i dag tidlig?CD 23, 11 DPO
Ja, det gjorde jeg. Negativ test i dag så da tenker jeg løpet er kjørt denne gangen. Med datteren min fikk jeg positiv test 9 DPO, og de gangene jeg har hatt SA (to ganger) så har jeg også testet positivt tidlig. Så tenker jeg burde hatt positiv nå. Håper at det sitter neste rundeJeg har snoket litt i IKM gruppa di fikk du tatt en test i dag tidlig?
Åååh, det var synd! Det var så spennende å følge med på hvordan det gikk med dere, og jeg krysset alle fingre og tær for at det skulle sitte. Håper du treffer blink neste gangJa, det gjorde jeg. Negativ test i dag så da tenker jeg løpet er kjørt denne gangen. Med datteren min fikk jeg positiv test 9 DPO, og de gangene jeg har hatt SA (to ganger) så har jeg også testet positivt tidlig. Så tenker jeg burde hatt positiv nå. Håper at det sitter neste runde
CD 5… TR har reist, og nå er det pining en ukes tidCD 6.. Venteventevente..
Takk Håper det sitter for deg også. Prøving kan være så tøftÅååh, det var synd! Det var så spennende å følge med på hvordan det gikk med dere, og jeg krysset alle fingre og tær for at det skulle sitte. Håper du treffer blink neste gang