CD 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi i samme båt
Da er vi i samme båt
Da er vi tre
Da er vi tre
Føles som en evighet til man kan starte neste prøveperiode!Da er vi i samme båt
Den kan vippe for meg også, har en syklus på mellom 28 og 30 dager, 28 er søndag i uke 34Jeg vipper nok litt mellom uke 34 og 35. Blir uke 34 hvis jeg regner at syklusen er på 28 dager, mens det blir uke 35 hvis den havner på 31 dager. Sist gang ble det 31, så kan fort vippe den veien også…
Nettopp! Så for oss begge er det den tidligste dagen hvor TR kan komme Men da høres det ut som at IKM 34 er riktig gruppe, også fordi man gjerne tester litt før uteblitt mensDen kan vippe for meg også, har en syklus på mellom 28 og 30 dager, 28 er søndag i uke 34
Er nok i uke 35 jeg havner å, om syklusen her blir lik forrige endelig kommet til en «normal» sykluslengde, kortet ned fra 37 dager, til 29/30Føles som en evighet til man kan starte neste prøveperiode!
Kanskje vi havner i samme IKM gruppe? Blir nok uke 35 for meg
Spennende! Krysse fingrene for ossEr nok i uke 35 jeg havner å, om syklusen her blir lik forrige endelig kommet til en «normal» sykluslengde, kortet ned fra 37 dager, til 29/30