MammaenTilO
Prøver på nr. 2
CD4 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Same å håper tanta pakker sekkenCD4 i dag
Hun har dratt herifra i dag! Har fått veldig korte sykluser etter forrige svangerskapSame å håper tanta pakker sekken
Hu er på vei ut her og, kun «restefest» igjenHun har dratt herifra i dag! Har fått veldig korte sykluser etter forrige svangerskap
Digg at det ikke varer så lenge da! Nå er det bare å vente en drøy uke på ELHu er på vei ut her og, kun «restefest» igjen
Veldig! Regner med jeg fort må vente 14 dager på EL her appene sier den ikke kommer før rund 14.08 såDigg at det ikke varer så lenge da! Nå er det bare å vente en drøy uke på EL
Kjedelig… Her er det rundt 8-11 dager, ifølge mine apper. Men vet jo ikke helt om jeg kan stole på de appene, siden syklusen har vært veldig varierende de siste tre månedeneVeldig! Regner med jeg fort må vente 14 dager på EL her appene sier den ikke kommer før rund 14.08 så
Er passe fornøyd med det uansett; for første syklus etter pilleslutt så kom ikke EL før dag 25/26 så sånn sett er det helt ok å vente til dag 16/17/18Kjedelig… Her er det rundt 8-11 dager, ifølge mine apper. Men vet jo ikke helt om jeg kan stole på de appene, siden syklusen har vært veldig varierende de siste tre månedene
Da skjønner jeg godt at du sier deg fornøyd med det Greit å slippe sykluser på 40+ dager liksomEr passe fornøyd med det uansett; for første syklus etter pilleslutt så kom ikke EL før dag 25/26 så sånn sett er det helt ok å vente til dag 16/17/18
Helt klart! Syklusen etter pilleslutt var på 37 dager, siste syklusen nå, var på 29 så det er en liten forskjell. Har også gått fra lutealfase på 11 dager, til 12/13Da skjønner jeg godt at du sier deg fornøyd med det Greit å slippe sykluser på 40+ dager liksom
Så bra!! Da høres det ut som du er på riktig sporHelt klart! Syklusen etter pilleslutt var på 37 dager, siste syklusen nå, var på 29 så det er en liten forskjell. Har også gått fra lutealfase på 11 dager, til 12/13
Håper på det å håper noen lage ikm uke 35 snartSå bra!! Da høres det ut som du er på riktig spor