Bukett prøver på nr 1 <3

Spottingen fortsetter men ingen tr! Det er normalt at tr kommer 4-6 uker etter ma. Vel, om 2 dager har det gått 6 uker. Kom igjen nå!

Hos meg tok det 12 uker og 2 dager :( håper tanta kommer for deg snart!
 
Ser du har fått tr nå :D
Heia, heia pergo-baby!!
 
Hos meg tok det 12 uker og 2 dager :( håper tanta kommer for deg snart!

Ja heldigvis har tanta kommet :) takk og lov. 12 uker hadde vært helt uutholdelig
 
Nå ligger vi likt ann, CD5 og pergostart pp begge to! Masse lykke til, jeg følger med deg :D
 
Mye mensmurring, sjekker trusa jevnlig:p Kjenner magen allerede er hoven om kvelden. Håper det bare fortsetter:)

Ja det skjønner jeg godt at du gjør! Ville gjort akkurat det samme. Man tar ingenting for gitt etter å ha opplevd sa/ma..! Det blir nok noen nervepirrende uker fremover. Når tenker du ta første tul?
 
Vi har vært ganske åpne om at vi prøver, har vært gravide og mistet til de rundt oss., og jeg ser mye positivt med det. Det som derimot er negativt med det er at jeg merker at enkelte nå har begynt å fiske etter om vi er gravide igjen.. de spør ikke rett ut, men skjønner jo hva som hintes til. Må da kunne få la være å ta det glasset med vin uten at jeg er preggers!
Intensjonen er jo god. Men jeg syns det er feil. Det er kanskje prisen å betale for å være så åpne, men går an å bruke sunn fornuft og tenker nå jeg.
 
Ja det skjønner jeg godt at du gjør! Ville gjort akkurat det samme. Man tar ingenting for gitt etter å ha opplevd sa/ma..! Det blir nok noen nervepirrende uker fremover. Når tenker du ta første tul?

Fastlegen min har UL på kontoret og titter inn i magehulen på hvert legebesøk:) Jeg ble veldig dårlig når jeg gikk med jenta mi, så kommer meg nok til legen i uke 7-8 tenker jeg:)
 
Vi har vært ganske åpne om at vi prøver, har vært gravide og mistet til de rundt oss., og jeg ser mye positivt med det. Det som derimot er negativt med det er at jeg merker at enkelte nå har begynt å fiske etter om vi er gravide igjen.. de spør ikke rett ut, men skjønner jo hva som hintes til. Må da kunne få la være å ta det glasset med vin uten at jeg er preggers!
Intensjonen er jo god. Men jeg syns det er feil. Det er kanskje prisen å betale for å være så åpne, men går an å bruke sunn fornuft og tenker nå jeg.
Vi har også vært åpne, og opplever det samme som deg! Herre, har jo ikke rukket å komme meg igjennom en syklus etter sa engang?!!
Heier på deg ❤️
 
Jeg opplever det samme, og har derfor valgt å si til nære venner og familie at jeg ikke ønsker å bli spurt. Vi forteller om/når vi er gravide når vi er klare for det :) Kommer jo ikke akkurat til å løpe rundt å rope at man er gravid etter at man har opplevd å miste tenker jeg! Man er jo bare dritnervøs selv :nailbiting:
 
Vi har vært ganske åpne om at vi prøver, har vært gravide og mistet til de rundt oss., og jeg ser mye positivt med det. Det som derimot er negativt med det er at jeg merker at enkelte nå har begynt å fiske etter om vi er gravide igjen.. de spør ikke rett ut, men skjønner jo hva som hintes til. Må da kunne få la være å ta det glasset med vin uten at jeg er preggers!
Intensjonen er jo god. Men jeg syns det er feil. Det er kanskje prisen å betale for å være så åpne, men går an å bruke sunn fornuft og tenker nå jeg.

Jeg er åpen om aborten også. Nesten til alle rundt meg.
Jeg føler at det hindrer de i å mase for mye. Ettersom de vet at kroppen min også ble helt tullete etterpå :)
 
CD 7: Å herregud for et pergomonster jeg har vært siste to dagene! Kan ikke huske å ha hatt så kort lunte de andre gangene. Nåde de som ikke gjør som jeg sier altså :hilarious: Hahaha. Neida.. men jeg hater det. Er så sur og følsom !!

Godt det er helg!! :)
 
CD 7: Å herregud for et pergomonster jeg har vært siste to dagene! Kan ikke huske å ha hatt så kort lunte de andre gangene. Nåde de som ikke gjør som jeg sier altså :hilarious: Hahaha. Neida.. men jeg hater det. Er så sur og følsom !!

Godt det er helg!! :)

Æsj, så kjipt :(

God helg! :)
 
Dette blir siste gang på pergo. Bivirkningene denne gangen har vært veldig intense og jeg kjenner ikke meg selv igjen. Sitter ikke spiren denne eller i pausemnd må jeg gå over til femar.
 
Dette blir siste gang på pergo. Bivirkningene denne gangen har vært veldig intense og jeg kjenner ikke meg selv igjen. Sitter ikke spiren denne eller i pausemnd må jeg gå over til femar.

Æsj, så kjipt med bivirkninger :(
 
Pp1 etter ma:
7.1, CD 1: Tr
8.1, CD 2 : Tr
9.1, CD 3: Tr
10.1, CD 4: Tr (pergo)
11.1, CD 5: Tr (pergo)
12.1, CD 6: Tr (pergo)
13.1, CD 7: Tr (pergo)
14.1, CD 8: (pergo)
15.1, CD 9:
16.1, CD 10:
17.1, CD 11: Blinkende smiley.
18.1, CD 12: blinkende smiley
19.1, CD 13: blinkende smiley
20.1, CD 14: blinkende smiley + litt el.slim
21.1, CD 15: blinkende smiley + litt el.slim
22.1, CD 16: blinkende + litt el.slim(rosa tråder)
23.1, CD 17: blinkende + masse el.slim
24.1, CD 18: fast smiley + litt el.slim
25.1, CD 19: murring begge sider. El??
26.1, CD 20: 1 Dpo, litt murring.
27.1, CD 21: 2 Dpo, litt cf
28.1, CD 22: 3 Dpo , cf
29.1, CD 23: 4 Dpo , svake murringer i eggstokkene, mer cf
30.1, CD 24: 5 dpo, murringer i eggstokkene, stikking i bekkenet , cf
31.1, CD 25: 6 dpo, opp på natta for å tisse, litt stikking i bekken, hjertebank, trøtt og sliten, distré, cf
1.2, CD 26: 7 Dpo: hyppig vannlating natt og dag, veldig tørst, masse murring i mage, trøtt, glemsk, cf
2.2, CD 27: 8 Dpo: hyppig vannlating, tørst,press i magen ,murring i bekkenet, rastløse bein, trøtt, gul/hvit cf
3.2, CD 28: hyppig vannlating, press i bekken og mage, trøtt, tørst, gul/hvit cf
4.2, CD 29: hyppig vannlating, trøtt og sliten, emosjonell, slimete cf
5.2, CD 30: hyppig vannlating, slimete cf
6.2, CD 31: hyppig vannlating, gul/hvit/slimete cf, murring i mage og bekken
7.2, CD 32: gul/hvit/slimete, nada tegn på tr. Klokken 22.30: TR
 
Last edited:
Jippi. CD 11 og første dag med blinkende smiley :) - akkurat som forrige syklus.. som da var i september. Fint å se at kroppen endelig funker slik den skal :) Blir det som sist så får jeg blinkende smiley nå i 6 dager før fast! Spennende!! Krysser fingrene for lykke og hell <3
 
Jippi. CD 11 og første dag med blinkende smiley :) - akkurat som forrige syklus.. som da var i september. Fint å se at kroppen endelig funker slik den skal :) Blir det som sist så får jeg blinkende smiley nå i 6 dager før fast! Spennende!! Krysser fingrene for lykke og hell <3

Hurraa!! Gleder meg til fast smiley :) kanskje vi blir noenlunde likt da :D
Krysser fingrene for deg jeg også <3
 
Hurraa!! Gleder meg til fast smiley :) kanskje vi blir noenlunde likt da :D
Krysser fingrene for deg jeg også <3

Hipp hipp! Er så morro når det skjer noe. Det hadde vært fint!! Hvordan ligger du an i løypa??
 
Back
Topp