Bukett prøver på nr 1 <3

Jippi. CD 11 og første dag med blinkende smiley :) - akkurat som forrige syklus.. som da var i september. Fint å se at kroppen endelig funker slik den skal :) Blir det som sist så får jeg blinkende smiley nå i 6 dager før fast! Spennende!! Krysser fingrene for lykke og hell <3

Hurra! :) Lykke til :)
 
Jippi. CD 11 og første dag med blinkende smiley :) - akkurat som forrige syklus.. som da var i september. Fint å se at kroppen endelig funker slik den skal :) Blir det som sist så får jeg blinkende smiley nå i 6 dager før fast! Spennende!! Krysser fingrene for lykke og hell <3
Hurra! :D Masse lykke til!
 
Det går greit :) EL-testene har blitt svakere igjen og i dag blødde jeg plutselig litt så nå er jeg veldig forvirret og vet ikke helt hva som skjer :hilarious:

Hmm! Merkelig men spennende!!Håper det er en festeblødning eller graviditet da?? Har du tatt test?
 
Cd 12 : dag to med blinkende smiley. Jeg drikker solvipect og gleder meg til helg og forhåpentligvis fast smiley. Dagene snegler seg avgårde men nå er det heldigvis ikke lenge før el....
 
Drømmer om positiv test.. gleder meg sånn til det skjer! Tenker mye på hvordan livet blir med en liten en.. er så koselig å tenke på navn osv. Kunne mer enn gjerne tenkt meg tvillinger og jeg altså! Økt sjangs for det på pergo... :dummy::dummy1:
 
Drømmer om positiv test.. gleder meg sånn til det skjer! Tenker mye på hvordan livet blir med en liten en.. er så koselig å tenke på navn osv. Kunne mer enn gjerne tenkt meg tvillinger og jeg altså! Økt sjangs for det på pergo... :dummy::dummy1:

Samme her :rolleyes:

Vi kunne godt tatt tvillinger men det skjer nok ikke :)
 
CD 13: dag3 med blinkende smiley. Tunge dager med mye sykdom på jobb hele uka. Pergoen har jo slått meg helt ut denne gangen så det har vært utfordrende. Kjenner jeg stresser mye og håper ikke det har noe å si for prøvingen i helgen. . I tillegg har bekkenet vært skikkelig kranglete i dag, noe jeg syns er surt da jeg vet at jg ikke er gravid!! Gidd å gi meg masse graviditetssymptomer når jeg ikke er gravid liksom. Henger vel igjen fra forrige graviditet da vettu. Å jada. Blir mye klaging og jeg føler jeg fremstår som en surpomp men sånn er det. Jeg er vel en surpomp da. Men med god grunn vil jeg si. Prøving gjør noe med deg, og er mye tøffere enn man skulle trodd.
 
CD 13: dag3 med blinkende smiley. Tunge dager med mye sykdom på jobb hele uka. Pergoen har jo slått meg helt ut denne gangen så det har vært utfordrende. Kjenner jeg stresser mye og håper ikke det har noe å si for prøvingen i helgen. . I tillegg har bekkenet vært skikkelig kranglete i dag, noe jeg syns er surt da jeg vet at jg ikke er gravid!! Gidd å gi meg masse graviditetssymptomer når jeg ikke er gravid liksom. Henger vel igjen fra forrige graviditet da vettu. Å jada. Blir mye klaging og jeg føler jeg fremstår som en surpomp men sånn er det.

Sender en klem ❤

Håper det roer seg litt snart, både på jobb og med bivirkninger av Pergo og at du klarer å roe litt ned til EL :)

Masse lykke til med prøvingen! ❤
 
Sender en klem ❤

Håper det roer seg litt snart, både på jobb og med bivirkninger av Pergo og at du klarer å roe litt ned til EL :)

Masse lykke til med prøvingen! ❤

Ja, satser på det. Blir godt med helg:) Du er alltid så god til å gi oppmuntrende ord og tilbakemeldinger
Tusen takk <3
 
Hei! <3 hvordan ser el-testen ut idag? Fortsatt blinkende? God helg :)

Hei :-)
Ja blinkende smiley i dag og! Tenker jeg får fast i morgen eller søndag! Hva med deg?
Goood helg :-)
 
Back
Topp